تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۲۴
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۵۴۸۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انجام بیش از سه هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از ابتدای امسال در آذربایجان‌غربی

‌می‌متالز - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت آذربایجان‌غربی اعلام کرد: از ابتدای امسال تا ۲۵ فروردین‌ماه برای کنترل و نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی و غیرصنفی استان که در حیطه نظارتی این اداره کل هستند، ۳ هزار و ۶۹۹ مورد بازرسی انجام شده است.

به گزارش می‌متالز، ایرج مرندی گفت: درنتیجه بازرسی ها‌ی انجام‌شده، ۶۶۶ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۳۳۲ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال، تشکیل و برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

مرندی تصریح کرد: سال گذشته ۱۶۰ هزار و ۹۹۹ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی استان انجام و ۱۲ هزار و ۲۴ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۶ هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال تشکیل و برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده شد.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته، ۴ هزار و ۵۲۳ مورد شکایات مردمی به ستاد خبری این اداره کل ارسال‌شده است که پس از بررسی و رسیدگی، ۲ هزار و ۸۶ مورد متخلف و ۲ هزار و ۳۰ مورد غیر متخلف شناخته شد و ۴۰۷ مورد گزارش ایام پایانی سال نیز در دست بررسی و رسیدگی است.

مرندی ادامه داد: در بازه زمانی یادشده، پنج هزار و ۲۱۵ مورد بازرسی در قالب گشت‌های مشترک با ادارات و نهاد‌های مربوطه از واحد‌های تخصصی انجام و یک هزار و ۳۸۰ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۵۹۳ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال تشکیل و برای صدور حکم نهایی به مراجع ذی‌صلاح ارسال‌شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد