تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۰۳
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۲۵۴۸۹۵
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل شرکت ملی نفت تاکید کرد

سهم بسزای شرکت ملی نفتکش در افزایش ۴۰ درصدی صادرات نفت

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی نفت با بیان اینکه صادرات نفت کشور با وجود افزایش شدت تحریم‌ها ۴۰ درصد افزایش یافت است، گفت: صادرات نفت زنجیره بلندی از اکتشاف، توسعه، تولید، انتقال و حمل و نقل است که برادران عزیز ما در شرکت ملی نفتکش ایران سهم بسزایی در خلق این حماسه دارند.

به گزارش می‌متالز، محسن خجسته مهر اظهار داشت: در حالی مقدار صادرات نفت کشور ۴۰ درصد افزایش یافت و ارزش صادرات بیش از تعهدات در بودجه سنواتی محقق شد که نه تنها تحریم‌ها کاهش نداشته است، بلکه به مراتب سخت گیری‌های و محدودیت‌های بیشتر اعمال شد. حتی در خریدارها، واسطه‌ها و سیستم‌های ناوبری کشتی رانی حامل نفت، اختلال ایجاد می‌کردند.

وی ادامه داد: دستیابی به این موفقیت در فروش نفت و میعانات گازی نتیجه چند عامل مهم است که یکی از آن‌ها اعتقاد راسخ کلیه همکاران ما در مجموعه وزارت نفت، شرکت ملی نفت و همچنین برادران عزیز مان در شرکت ملی نفتکش ایران است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت تاکید کرد: صادرات نفت زنجیره بلندی از اکتشاف، توسعه، تولید، انتقال و حمل و نقل است که برادران عزیز ما در شرکت ملی نفتکش ایران سهم بسزایی در خلق این حماسه دارند.

تعداد بازدید : 0

منبع: خبرگزاری برنا

عناوین برگزیده