تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۲۶
بازدید: ۶۵۶
کد خبر: ۲۵۵۴۱۹
سرویس خبر : اجتماعی
با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد؛

بهره‌برداری از ساختمان بازسازی شده امور بازنشستگی کارکنان فولاد اصفهان

‌می‌متالز - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: امیدواریم با همکاری شرکت فولاد مبارکه راهکار‌های عملیاتی برای حل مسائل فی‌مابین با هدف رضایتمندی مشارکین و بازنشستگان پیدا کنیم.

به گزارش می‌متالز، حسین عامریان که در صدر هیات بلندپایه‌ای از مدیران صندوق فولاد ایران به اصفهان سفر کرده در نخستین برنامه از سفر خود از شرکت فولاد مبارکه بازدید کرد.

وی در شروع این برنامه با حضور در یادمان شهدای شرکت فولاد مبارکه اصفهان به مقام والای شهیدان ادای احترام نموده و سپس از بخش‌های مختلف کارخانه فولاد مبارکه شامل ذوب، ریخته گری، تولید ورق و انبار ورق بازدید کردند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران فولاد مبارکه برگزار شد، گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان مجموعه معظم و بزرگی است و این شرکت همواره تعامل مثبتی با صندوق فولاد داشته است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که بخشی از بازنشستگان ومشارکین صندوق فولاد سال‌ها در فولاد مبارکه خدمت نموده و یا در حال خدمت هستند، تعامل و همکاری دوسویه میان صندوق و فولاد مبارکه راهگشا بوده و ما آماده تقویت تعاملات هستیم.

عامریان با اشاره به همکاری میان فولاد مبارکه و شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق گفت: باید به دنبال همکاری‌های درازمدت و استراتژیک باشیم و در این راستا اصلاح مدل سرمایه گذاری و نوع همکاری‌ها ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات و دستاورد‌های صندوق در چند ماه گذشته گفت: برای افزایش رضایتمندی بازنشستگان هم امید و هم اقدام لازم است. ما بر اساس جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است هم کار‌هایی که انجام می‌دهیم و هم کار‌هایی که در آینده انجام می‌دهیم را برای بازنشستگان عزیز تبیین می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در پایان گفت: امیدواریم با همکاری نزدیک با شرکت فولاد مبارکه راهکار‌های عملیاتی برای حل مسایل فی مابین با هدف رضایتمندی مشارکین و بازنشستگان پیدا کنیم.

یاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز طی سخنانی با خیر مقدم به مدیرعامل صندوق فولاد و هیات همراه از افزایش همکاری و تعامل این شرکت با صندوق بازنشستگی فولاد در ابعاد مختلف استقبال کرد.

در ادامه ابن برنامه از ساختمان تازه بازسازی شده دفتر امور بازنشستگی اصفهان رسماً مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عامریان در سخنانی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد بازنشستگان صندوق در استان اصفهان ساکن هستند خطاب به کارکنان دفتر امور بازنشستگی اصفهان گفت: شما در خط مقدم خدمت به بازنشستگان هستید و به‌صورت مستقیم با این عزیزان ارتباط دارید بنابراین نوع برخورد و خدمت شما در قضاوت کلی بازنشسته نسبت به صندوق نقش مهمی دارد.

وی افزود: هرچند موضوع حقوق و درمان همواره مدنظر بازنشسته است، اما فراتر از این دو موضوع، بازنشستگان خواهان تکریم هستند و اگر کارکنان با سعه‌صدر و احساس مسئولیت با بازنشستگان برخورد کنند حتی اگر منجر به حل مشکلات آن‌ها نشود موجب دلگرم شدن بازنشستگان خواهد شد.

عامریان با تاکید بر اهمیت توسعه خدمات غیرحضوری به بازنشستگان گفت: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که بازنشستگان کمترین نیاز را برای مراجعه حضوری به دفاتر امور داشته باشند و در این راستا میز خدمت اقدامی مناسب، اما اولیه است و باید پاسخ‌گویی تلفنی به بازنشستگان افزایش یابد. ضمن اینکه کارکنان می‌توانند با حضور در فضای مجازی نیز ضمن تبیین اقدامات صندوق پاسخ‌گوی سؤالات بازنشستگان باشند.

وی لزوم سرکشی به بازنشستگان به‌ویژه بیماران و دیدار با این عزیزان را یادآور شد و از کارکنان دفاتر امور خواست به این موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: پایگاه خبری صدای جویا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده