تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۳۲
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۲۵۶۸۴۷
سرویس خبر : اجتماعی

پیام تبریک مدیرعامل صندوق فولاد برای هفته کار و کارگر

‌می‌متالز - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به مناسبت هفته کارگر پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش می‌متالز، در پیام حسین عامریان آمده است: کارگران به عنوان یکی از شریف‌ترین اقشار جامعه نقش ممتاز و منحصر به فردی در آبادانی و توسعه کشور عزیزمان دارند.

بدون تردید کارگران به عنوان موتور محرکه تولید در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در راه تحقق شعار سال با جان و دل تلاش می‌کنند و ارج نهادن به این تلاش وظیفه‌ای همگانی است.

خودکفایی در تولید محصولات گوناگون، مقابله با تحریم‌های ظالمانه و تحقق اقتصاد مقاومتی بدون مجاهدت و ایثار کارگران ممکن نیست.

خوشبختانه با رویکرد‌های جهادی و انقلابی دولت سیزدهم و به ویژه در وزارت مردم و راهبرد‌های دکتر عبدالملکی، توجه به دغدغه‌های معیشتی کارگران و تکریم این قشر تلاشگر و خدوم یکی از محور‌های برنامه‌های این وزارتخانه است که این موضوع انگیزه کارگران را برای خدمت در سنگر تولید مضاعف کرده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد شهدای جامعه کارگری، فرارسیدن هفته کارگر را به عموم کارگران به ویژه کارگران سختکوش معدنی و فولادی و سایر شرکت‌های تابعه صندوق و خانواده‌های معزز آنان، تبریک عرض نموده و برای این عزیزان ساعی عرصه جهاد اقتصادی، در همه مراحل زندگی، بهروزی، سلامت و سربلندی آرزومندم.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده