تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۹
بازدید: ۳۰۹
کد خبر: ۲۶۱۸۹۵
سرویس خبر : اجتماعی
با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد انجام شد؛

افتتاح سامانه پاسخگویی صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد+شماره تماس

‌می‌متالز - حسین عامریان گفت: یکی از مشکلات بازنشستگان عدم وجود یک مرکز پاسخگویی تلفنی بود که گاه باعث سردرگمی و مراجعه حضوری این عزیزان می‌شد.

به گزارش می‌متالز، مراسم افتتاح سامانه پاسخگویی و پشتیبانی ۲۴ساعته بازنشستگان بیمه شده صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد به همت شرکت سرمایه‌گذاری توسعه راهبرد در دفتر مرکزی این صندوق برگزار شد.

در این مراسم مهدی شهیدی (سرپرست شرکت مرآت کیش) به‌عنوان مدیر شرکت تهیه و بهره‌برداری از سامانه در این مراسم ضمن رونمایی از این مجموعه با حضور حسین عامریان (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد ایران) اظهار کرد: یکی از مشکلات بازنشستگان عدم وجود یک مرکز پاسخگویی تلفنی بود که گاه باعث سردرگمی و مراجعه حضوری این عزیزان می‌شد که اکنون به همت مجموعه با وجود این سامانه پاسخگویی تلفنی، مشکل رفع شده است.

وی ادامه داد: کلیه مشاوره‌های مربوط به حقوق و فروش خدمات کالا و سایر خدمات صندوق توسط این سامانه ارائه می‌شود. ما در مجموعه یک میز شکایات نیز تدارک دیده‌ایم که گزارشات آن مستقیما به شرکت ارائه می‌شود. ضمن اینکه تمامی مکالمات ضبط می‌شود و دسترسی به خدمات از طریق اوپراتور‌ها و پذیرنده‌ها قابل سنجش است.

شهیدی افزود: کلیه خدمات در ادامه به شماره همراه بازنشسته با کد مخصوص پیامک می‌شود. ضمن اینکه یک کارشناس فنی برای مشاوره به‌طور ثابت در مجموعه حضور دارد که به پذیرندگان در صورت تخصصی بودن سوالات راهنمایی می‌کند.

حسین عامریان (مدیرعامل صندوق کارکنان فولاد ایران) در ادامه این مراسم تاکید کرد: این سامانه بُعد دانش بنیان نیز دارد که می‌تواند خدماتی که تا پیش از این تنها به صورت حضوری ارائه می‌شد را به بازنشستگان به‌صورت از راه‌دور ارائه دهند.

وی ادامه داد: هدف از ۲۴ساعته بودن این سامانه را ارائه دادن نوعی آرامش به بازنشستگان است تا بدانند همواره پاسخگویی ادامه دارد و بازنشستگان نباید مدام دنبال مراجعه به دفاتر شهرستان‌ها برای انجام امور خود مراجعه کنند.

عامریان با اشاره به اینکه ممکن است بازنشسته‌ای درد و دل بلندمدت هم داشته باشد، توصیه کرد: پذیرندگان با سعه صدر و آرامش باید سخن بازنشستگان را بشنوند و پاسخ بگویند، زیرا دسترسی به ادارات دیگر برای افراد به سادگی میسر نیست.

این سامانه به شماره ۹۱۳۰۲۰۲۰- ۰۲۱ از امشب آماده پاسخگویی بازنشستگان بیمه شده صندوق فولاد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده