تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۴۷
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۲۵۵۶۳۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نخعی خواستار شد:

کمک ایمیدرو در خصوص ایجاد زیرساخت‌های جاده‌ای شهرستان‌های نهبندان و سربیشه

‌می‌متالز - عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس در دیدار با رییس سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، خواستار کمک ایمیدرو در خصوص ایجاد زیرساخت‌های جاده‌ای شهرستان‌های نهبندان و سربیشه شد.

به گزارش می‌متالز، مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیدار با وجیه اله جعفری معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: در این دیدار که معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی، رییس سازمان صنعت استان و معاون اداره کل فنی و حرفه‌ای استان نیز حضور داشتند. موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: البته این جلسه پیرو جلساتی که قبلاً با این سازمان داشتیم برگزار و موضوعات مختلفی از جمله کمک به توسعه و اجرای فاز‌های اکسید منیزیم سربیشه، توسعه صنعت گرانی، دپارتمان ملی معدن نهبندان و خط انتقال برق نهبندان به شاه‌کوه مورد بحث قرار گرفت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: همچنین مذاکراتی در خصوص کمک ایمیدرو در خصوص ایجاد زیرساخت‌های جاده‌ای شهرستان‌های نهبندان و سربیشه، که مقرر گردید تصمیم گیری نهایی بعد از بازدید کارشناسان سازمان صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده