تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۵۲
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۲۵۵۷۳۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

معامله ۸۲۲۴ تن محصول «فملی» در بورس کالا

‌می‌متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران امروز یکشنبه ۲۱فروردین ماه، موفق شد هشت هزار و ۲۲۴ تن محصول خود را در بورس کالای ایران مورد معامله قرار دهد.

به گزارش می‌متالز، نمودار ۱ نشان می‌دهد شرکت ملی صنایع مس ایران، امروز یکشنبه ۲۱فروردین ماه پنج هزار تن کاتد مس را در بورس کالا عرضه کرد که به همین میزان تقاضا شد و به فروش رفت.

«فملی» کاتد مس را به قیمت دو میلیون و ۵۰۶ هزار و ۵۹۷ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرده بود که قیمت معامله افزایش نداشت. این شرکت از معامله صورت گرفته، یک هزار و ۲۵۳ میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

«فملی» امروز یکشنبه ۲۱فروردین ماه همچنین ۱۰ هزار تن مس کم عیار (سرباره G) را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای سه هزار و ۲۰۰ تنی مواجه شد و به همین میزان، فروش رفت.

شرکت ملی صنایع مس ایران مس کم عیار (سرباره G) به قیمت چهار هزار و ۳۸۷ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرده بود که قیمت معامله افزایش نداشت. این شرکت از معامله صورت گرفته، ۱۴۰ میلیون و ۳۸۴ هزار تومان درآمد کسب کرد.

«فملی» امروز همچنین ۲۴ تن کنسانتره فلزات گران‌بها را در رینگ صنعتی بورس کالای ایران عرضه کرد که به همین میزان تقاضا و به فروش رسید. شرکت ملی صنایع مس ایران از معامله صورت گرفته، ۸۴ میلیارد و ۱۲۴ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

معامله ۸۲۲۴ تن محصول «فملی» در بورس کالا

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده