تاریخ: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۵۲
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۲۵۵۳۸۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

معامله ۵۲۶۰ تن محصول «فملی» در بورس کالا

‌می‌متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران امروز دوشنبه ۱۵فروردین ماه، موفق شد پنج هزار و ۲۶۰ تن محصول خود را در بورس کالای ایران مورد معامله قرار دهد.

به گزارش می‌متالز، نمودار ۱ نشان می‌دهد شرکت ملی صنایع مس ایران، امروز دوشنبه ۱۵فروردین ماه پنج هزار تن کاتد مس را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای چهار هزار و ۹۴۰ تنی مواجه شد و یک هزار و ۸۶۰ تن از این میزان به فروش رفت. این شرکت باقی کاتد خود را در تالار مچینگ عرضه کرد که توانست یک هزار و ۷۰۰ تن دیگر آن را بفروشد و جمع معاملات خود را به سه هزار و ۵۶۰ تن برساند.

«فملی» کاتد مس را به قیمت دو میلیون و ۴۶۳ هزار و ۴۸۶ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرده بود که قیمت معامله افزایش نداشت. این شرکت از معامله صورت گرفته، ۸۷۷ میلیارد و یک میلیون تومان درآمد کسب کرد.

«فملی» امروز دوشنبه ۱۵فروردین ماه همچنین ۱۰ هزار تن مس کم عیار (سرباره G) را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای یک هزار و ۷۰۰ تنی مواجه شد و به همین میزان، فروش رفت.

شرکت ملی صنایع مس ایران مس کم عیار (سرباره G) به قیمت چهار هزار و ۳۱۱ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرده بود که قیمت معامله افزایش نداشت. این شرکت از معامله صورت گرفته، ۷۳۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان درآمد کسب کرد.

معامله ۵۲۶۰ تن محصول «فملی» در بورس کالا

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده