تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۰۷
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۲۵۵۸۳۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در جریان حضور معاون وزیر صنعت، معدن و‌ تجارت در استان سیستان و بلوچستان تاکید شد؛

توجه به بخش‌های اکتشاف، استخراج و فرآوری معادن در استان

‌می‌متالز - توجه و تقویت بخش معدن، ضامن توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، عصر روز ۲۴ فروردین ماه در جریان حضور «جعفری» معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به استان و‌در جلسه‌ی ارایه آخرین اقدامات و برنامه‌های مجموعه تهیه، تولید و مواد معدنی در استان که با حضور «ایرج حسن پور» سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و در محل دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار برگزار گردید، بر توجه به بخش‌های اکتشاف، استخراج و فرآوری معادن در استان تاکید شد.

جعفری معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور در این جلسه بیان داشت:توجه و تقویت بخش معدن، ضامن توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان خواهد شد.

معاون وزیر صمت ادامه داد:اولویت ما در استان سیستان و بلوچستان سرعت بخشیدن به روند فعالیت‌های پروژه‌ها در استان می‌باشد.

جعفری خاطرنشان کرد:در سیستان و‌بلوچستان به غیر از محدوده‌ی بزرگ مس جانجا در شمال استان محدوده‌های مهم دیگر‌ی هم وجود دارد که توجه به این محدوده‌های معدنی در توسعه استان تاثیرگذار خواهد بود.

ایرج حسن پور سرپرست اداره کل صمت استان در این جلسه بیان داشت:با برنامه ریزی‌های که در استان انجام‌شده قطار توسعه استان به حرکت درآمده است.

وی ادامه داد:با همکاری و همراهی تمامی بخش‌های اجرایی در استان با توجه به ظرفیت‌های زیادی که در سیستان و بلوچستان وجود دارد از جمله معادن استان، توسعه همه جانبه استان رقم خواهد خورد.

حسن پور بیان داشت:مجموعه‌ی مدیریتی استان و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان از حضور سرمایه گذاران به استان استقبال می‌نمایند.

منبع: اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان

عناوین برگزیده