تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۱۱
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۲۵۶۰۳۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فراخوان فراری در چین

‌می‌متالز - فراری بیش از ۲۲۰۰ دستگاه از محصولات خود را که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ به چین وارد شده اند، به دلیل مشکل احتمالی سیستم ترمز فرا می‌خواند. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، این فراخوان خودرو‌های مدل ۴۵۸ ایتالیا، ۴۵۸ اسپشیال، ۴۵۸ اسپشیال اِی، ۴۵۸ اسپایدر، ۴۸۸ جی تی بی و ۴۸۸ اسپایدر را دربرمی‌گیرد و مخصوص مدل‌هایی است که بین مارس ۲۰۱۰ تا مارس ۲۰۱۹ وارد چین شده اند.

به گزارش می‌متالز، این فراخوان از ۳۰ مه آغاز می‌شود. فراری یک کمپین فراخوان هم در آمریکا در نوامبر سال گذشته میلادی به راه انداخت. این شرکت اعلام کرد: امنیت و سلامت مشتریان اولویت اول ماست.

ما طبق دستورالعمل‌های ایمنی و امنیتی برای اطمینان از درست کار کردن سیستم‌ها و فرآیند‌ها در تمام زمان‌ها عمل می‌کنیم.

طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت این شرکت که به سال ۲۰۱۴ یعنی زمانی که هنوز بخشی از گروه فیات بود، برمی گردد، فراری از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۱ کلا حدود ۵۴۰۰ خودرو در چین فروخته که شامل هنگ کنگ و تایوان هم می‌شود. سهام شرکت فراری در بورس میلان ۱/ ۳ درصد پایین آمده است.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد