به گزارش میمتالز، صابر پرنیان در جلسه کارگروه توسعه مدیریت سازمان با بیان اینکه اقدام سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای ارزیابی عملکرد و خدمت رسانی سازمانها امر بسیار خجستهای است و باید نتایج آن چراغ راه سازمان در سال بعد دوره ارزیابی باشد، اظهار کرد: این گونه ارزیابیها منجر به بروز نقاط قوت و ضعف سازمان در عرصهی خدمت رسانی به ذینفعان خواهد شد و با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت رضایت خدمت گیرندگان را میسر میسازد.
وی با اشاره به اینکه تنوع خدمات سازمان صمت با توجه به وسعت ذینفعان از جمله معدنکاران، بازرگانان و صنعتگران بسیار زیاد است، گفت: در دولت سیزدهم با رویکرد شفافیت در امور، سامانههای الکترونیکی در ارتباط با تسهیل خدمت رسانی ایجاد شده است.
پرنیان، از سهم بزرگ سرمایه گذاریهای صنعتی در استان از سوی بخش خصوصی یاد کرد و یادآور شد: یکیدیگر از نقاط قوت سازمان عملکرد مناسب در زمینههای تخصصی نظیر رفع موانع تولید از طریق ستاد تسهیل، بازدید میدانی از صنایع و احصا مشکلات و اقدام نسبت به رفع آنها، تعریف مگاپروژههای صنعتی و معدنی در سالجاری و تعریف پروژههایی مانند درج قیمت تمام شده، شفافیت در سامانه جامع تجارت و تامین مالی زنجیرهای و زنجیره تامین مواد اولیه صنایع مختلف است.
به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، وی اضافه کرد: صرف نظر از کسب امتیاز مناسب در ارزیابی عملکرد سالانه سازمان، کسب رضایت خدمت گیرندگان و ذینفعان است و از هیچ تلاش برای تحقق این مهم دریغ نخواهیم کرد.