تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۱۱
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۲۵۶۰۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش عملکرد فروردین شستا + ارزش بازار

‌می‌متالز - ارزش سرمایه‌گذاری‌های شستا در دوره ۱ ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ برابر با یک میلیارد و ۸۰۷ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۱۰۴ میلیون ریال بوده است.

به گزارش می‌متالز، گزارش فعالیت ماهانه دوره ۱ ماهه منتهی به۳۱/ ۱۴۰۱/۰۱ حسابرسی نشده شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) منتهی به سال مالی ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ امروز منتشر شد. در این گزارش آمده است:

ارزش سرمایه‌گذاری‌های شستا در دوره ۱ ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ برابر با یک میلیارد و ۸۰۷ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۱۰۴ میلیون ریال بوده است.

سرمایه‌گذاری‌های شستا در ۱۲ گروه در طول یک ماه شامل: کشاورزی دامپروری و خدمات وابسته به آن ۳.۷۵ درصد، استخراج کانه‌های فلزی ۶.۸۵ درصد، محصولات کاغذی -۰- درصد، انتشار چاپ و تکثیر۰.۰۲ درصد، لاستیک و پلاستیک -۰-، ماشین آلات و تجهیزات -۰-، اوراق مشارکت و سپرده‌های بانکی-۰-، مخابرات ۷.۲۳ درصد، حمل و نقل آبی ۰.۰۹ درصد، عرضه برق گاز بخار و آب گرم ۵.۴۵ درصد، سرمایه‌گذاری‌ها ۱۸.۴ درصد، سیمان آهک و گچ ۵.۵۴ درصد، محصولات شیمیایی ۴۴.۷۶ درصد، مواد و محصولات دارویی ۴.۱۲ درصد، فلزات اساسی ۰.۰۶ درصد، ساخت محصولات فلزی -۰- درصد، حمل نقل انبارداری و ارتباطات ۲.۲۴ درصد و سایر صنایع ۱.۵ درصد بوده است.

بیشترین سرمایه‌گذاری شستا متعلق به گروه محصولات شیمیایی با ۴۴.۷۶ درصد است بعد از آن با یک فاصله بیش از ۱۵ درصدی گروه سرمایه‌گذاری‌ها با ۱۸.۴ درصد مقام دوم را دارد. کمترین سرمایه‌گذاری در این هلدینگ مربوط به گروه‌های محصولات غذایی، ماشین آلات و تجهیزات، اوراق مشارکت و سپرده‌های بانکی، ساخت محصولات فلزی است که سرمایه‌گذاری در این ماه صفر بوده است.

گزارش عملکرد فروردین شستا + ارزش بازار


برای دریافت فایل pdf گزارش فعالیت ماهانه دوره ۱ ماهه منتهی به ۳۱/ ۱۴۰۱/۰۱ اینجا کلیک کنید.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده