تاریخ: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۲۹
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۲۵۶۲۰۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

اعلام آمادگی مدیریت شرکت ایران خودرو دیزل برای مشارکت در رفع مشکلات کیان تایر

اعلام آمادگی مدیریت شرکت ایران خودرو دیزل برای مشارکت در رفع مشکلات کیان تایر
‌می‌متالز - فرماندار اسلامشهر در جریان بازدید از شرکت ایران خودرو دیزل ضمن دیدار با عزت اله اکبری تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مواردی را جهت رفع مشکلات شرکت کیان تایر مطرح ساخت.

به گزارش می‌متالز، حسین حبیبی با بیان اینکه موضوعاتی همچون نحوه واگذاری شرکت کیان تایر، تامین مواد اولیه و فروش محصولات این شرکت باید به صورت ریشه‌ای برطرف شود اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم شرکت ایران خودرو دیزل به تولیدات شرکت کیان تایر پیشنهاد ما این است با تشکیل کارگروهی تخصصی امکان مشارکت مدیریت شرکت ایران خودرو دیزل در اداره شرکت کیان تایر و رفع مشکلات این شرکت مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن نیز ضمن تایید و موافقت با طرح پیشنهادی فرماندار اسلامشهر گفت: حمایت از کارخانجات و واحد‌های صنعتی و تولیدی ابزار مهمی جهت خنثی کردن جنگ اقتصادی دشمنان و حمایت از تولید است و باید با اتخاذ تصمیمات صحیح و کارشناسی به رفع مشکلات و موانع فعالیت شرکت‌هایی همچون کیان تایر کمک کرد.

همچنین مهندس توسلی مهر مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل نیز آمادگی خود را جهت اجرایی ساختن پیشنهاد فرماندار اسلامشهر برای مشارکت در رفع مشکلات شرکت کیان تایر اعلام کرد.

منبع: برنانیوز

عناوین برگزیده