تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۴
بازدید: ۲۸۰
کد خبر: ۲۵۶۲۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیمه آسیا در شاخص‌های رسیدگی دقیق و سریع به خسارت‌ها و شکایات بیمه‌ای جایگاه شایسته‌ای دارد

بیمه آسیا در شاخص‌های رسیدگی دقیق و سریع به خسارت‌ها و شکایات بیمه‌ای جایگاه شایسته‌ای دارد
‌می‌متالز - در دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه آسیا با رییس کل بیمه مرکزی، از کسب جایگاه شایسته بیمه آسیا در شاخص‌های رسیدگی دقیق و سریع به خسارت‌ها و شکایات بیمه‌ای تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش می‌متالز، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه اعضای هیات مدیره این شرکت، با دکتر بهزادپور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمانه، مدیر عامل بیمه آسیا گزارش مبسوطی از عملکرد این شرکت ارائه نمود و پس از آن فضل اله معظمی رییس هیات مدیره شرکت نیز ضمن تاکید بر عملکرد مثبت بیمه آسیا درسال‌های اخیر، بر لزوم دقت در نحوه سیاست گذاری فروش بیمه‌های درمان در سطح صنعت بیمه تاکید نمود. در ادامه نشست، دو طرف بر تعامل سازنده صنعت بیمه در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه‌ها تاکید کردند.

در این دیدار همچنین، به منظور قدردانی و سپاس از مساعی ارزشمند مدیرعامل بیمه آسیا و کارکنان این شرکت در رسیدگی سریع و دقیق پروند‌های خسارت، کاهش زمان فرآیند رسیدگی به شکایات بیمه‌ای و کسب جایگاه شایسته در زمینه شاخص‌های رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، لوح تقدیری از سوی مدیر کل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی توسط رئیس کل محترم بیمه مرکزی به مسعود بادین اهدا شد.

بنا بر این گزارش، در قسمتی از این لوح تقدیر آمده است: "تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر جنابعالی و همکاران محترم بازرسی در زمینه بهبود عملکرد آن شرکت در اجرای کامل فصول چهارم و پنجم آئین نامه شماره ۷۱ مصوب شورای عالی بیمه شایسته تقدیر است. "

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)

عناوین برگزیده