تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۱:۱۴
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۲۵۶۳۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۲ درصدی اعلام شد + مشخصات

‌می‌متالز - زمان معارفه آنلاین شرکت ۸۰ میلیارد تومانی فروسیلیسیم خمین مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.

به گزارش می‌متالز، جلسه معارفه شرکت فروسیلیسیم خمین با نماد "فروسیل" ساعت ۱۳:۳۰ و ۱۰ روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.

براساس این گزارش، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می‌توانند سوالات را تا ساعت ۱۳ چهارشنبه ۷ اردیبهشت از طریق سامانه مختص عرضه‌های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

 شرکت پیام هونامیک با هدف سرمایه گذاری در بخش صنایع معدنی و مشارکت در گسترش و بالابردن توان صنعتی داخلی و تامین نیاز‌های صنعتی خصوصاً صنایع معدنی و فلزی در سال ۹۰ تاسیس و با توجه به نیاز صنایع فولاد به محصول فروسیلیسیم به عنوان ماده مکمل و برنامه توسعه در حوزه گسترش این محصول استراتژیک با در نظر گرفتن توانمندی‌های موجود در سال ۹۴ تصمیم بر احداث واحد تولید فروسیلیسیوم به ظرفیت ۱۲ هزار تن در سال گرفته شد.

شرکت پیام هونامیک پس از بهره برداری از کارخانه تولید فروسیلیسیم با تمرکز به تولید این محصول در خرداد سال ۹۷ نام را به فروسیلیسیم خمین تغییر داد. این شرکت با ظرفیت اسمی تولید ۱۲ هزار تن فروسیلیسیوم و ۴ هزار تن پودر میکروسیلیکا در سال، واقع در استان مرکزی و شهرک صنعتی شهرستان خمین ۲۵ بهمن سال ۹۶ افتتاح شد.

سرمایه شرکت با ۱۵۰ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۱۰۰ هزار تومان بود که طی سه مرحله افزایش سرمایه به ۸۰ میلیارد تومان رسید. ۹۹.۹ درصد سهام به سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح تعلق دارد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده