تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۲۷
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۲۵۶۵۱۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
همزمان با آغاز هفته کارگر:

تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی شرکت فولاد سنگان

‌می‌متالز - شرکت فولاد سنگان در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و اسلامی در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی (حفظ، قرائت، مفاهیم و…) در سطوح مختلف نموده است.

به گزارش می‌متالز، دکتر امرایی در آیین آغازین این مراسم، ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات افزود: تعهد و پایبندی به آموزه‌های دینی و آرمان‌های انقلاب از اولویت‌های این شرکت می‌باشد و فولاد سنگـان چندین سال است که با همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی و مفاهیم در سطوح کارکنان، خانواده‌های فولاد سنگان و عموم مردم شهرستان خواف نموده و برگزاری این مراسم با حضور مسوولین و کارکنان نیز در راستای تقدیر از افراد برگزیده این مسابقات است.

مدیرعامل فولاد سنگان عنوان کرد: شرکت فولاد سنگان در راستای اهتمام به مسوولیت‌های اجتماعی پیشتاز بوده و با توان و ظرفیت موجود در خدمت شهرستان بوده و امسال نیز در توسعه ورزش برای پرسنل و خانواده ها، زیرساخت‌های ورزشی، ورزش همگانی و …، برنامه‌ها و اقدامات موثری را برنامه ریزی نموده ایم و انشالله شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود.

وی با تبریک هفته کار و کارگر و اشاره به شعار سال و تلاش فولاد سنگـان در تحقق این مهم تصریح کرد: مسلما شالوده و اساس توسعه کشور با تکیه بر توان و همت کارگران است و بنده این هفته را خدمت تمامی کارکنان پرتلاش عرصه صنعت تبریک عرض می‌نمایم.

امرایی اضافه کرد: فولاد سنگان سرمایه گذاری‌های ارزنده‌ای در حوزه کار و اشتغال انجام داده و انشالله این سرمایه گذاری‌ها در ماه‌های آتی رونمایی و شاهد اشتغال آفرینی در سطح منطقه و استفاده از ظرفیت‌های بومی خواهیم بود.

وی بیان کرد: استفاده کاربردی مقام معظم رهبری از کلید واژه “تولید”، نشان بر اهمیت این مهم در توسعه و پیشرفت همه جانبه دارد و اهمیت تولید و نقش این مهم در کاهش بیکاری، افزایش تولید ناخالص داخلی، ارزآوری برای کشور و … بر هیچ کس پوشیده نیست و فولاد سنگان نیز در راستای تحقق تولید دانش بنیان با انجام جلسات و مذاکرات جدی با پارک علم و فناوری، گام‌های ارزنده‌ای را برداشته که انشالله نتایج این امور از قبیل (توسعه بومی سازی و ساخت داخل، استفاده از توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی و …) را منعکس خواهیم نمود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین صاحبقرانی (مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی) که میهمان ویژه این مراسم بود گفت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و تذکیه نفس است و انشالله با بهره گیری از آیات نورانی قرآن کریم شاهد رشد و اعتلای ارتباطات در حوزه‌های خانواده و اجتماع باشیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن تقدیر از اقدامات فولاد سنگان افزود: اقدامات شرکت فولاد سنگان در برگزاری مسابقات قرآنی قابل تقدیر بوده و انشالله شاهد، برگزاری این چنین مسابقات و محافل در شهرستان خواف باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) نامگذاری نمودند و به تعبیر امام راحل پیشرفت کشور مدیون دو گروه کارگران و کشاورزان می‌باشد و توجه حضرت امام به قشر کارگران بسیار ویژه بود و آنان را بعنوان پیشرانان جریان تمدن اسلامی می‌دانستند و بی شک اساس پیشرفت جامعه اسلامی، با تلاش کارگران میسر خواهد شد.

این مراسم با حضور ائمه جمعه تشیع و تسنن، نماینده مردم شریف خواف در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیر مجتمع دولتی سنگ و آهن سنگان، مقامات نظامی و انتظامی شهرستان، جمعی از مسوولین و حضور گسترده کارکنان شرکت فولاد سنگان در شهر خواف برگزار شد.

منبع: صنایع معدنی فولاد سنگان

عناوین برگزیده