تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۷
بازدید: ۳۷۲
کد خبر: ۲۵۶۵۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

با مهمان جدید فرابورس بیشتر آشنا شوید / " حگهر " با چه شرایطی عرضه شد؟

‌می‌متالز - امروز در محل فرابورس ایران در مراسم نشست خبری یک دیدار، یک عرضه شرکت حمل‌ونقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان معرفی شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان (سهامی عام) که در سال ۱۳۸۹ و در جهت تامین اهداف کلان شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در حوزه حمل و نقل، تاسیس شد، امروز در مراسمی در فرابورس ایران معرفی شد.

این شرکت پس از ادغام با شرکت نماد ریل گستر که پیش از این هم ۹۸ درصد سهام آن متعلق به گهر ترابر بود، به یکی از بزرگترین شرکت‌های حوزه حمل و نقل ترکیبی در کشور تبدیل شده است. تعداد پرسنل و کارکنان شرکت اکنون حدود ۴۵۰ نفر و سرمایه شرکت نیز ۴ میلیارد و ۴۴۰ هزار میلیون ریال است.

این شرکت در انواع حمل و نقل از جمله سبک، جاده‌ای و ریلی ارائه خدمات می‌کند و با پشتوانه دانش مدیریتی جمعی از مدیران با تجربه و تحصیل کرده، سعی در ایجاد مجموعه‌ای توانا که از هر منظر قدرت پاسخگوی نیاز‌های خواسته شده از سوی کارفرمایان و مشتریان را داشته باشد مشغول به فعالیت است.

در این مراسم امیرعلی نجمی نوری، مدیر عامل شرکت به ارائه گزارش عملکرد "حگهر" پرداخت که در ادامه به بخشی از آن می‌پردازیم.

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ترکیبی مواد معدنی گهرترابر سیرجان به سهامداران عمده این شرکت اشاره کرد و گفت: حگهر با سهامداری عمده ۶۶.۸ درصدی شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه گل گهر تأسیس شده‌است و سایر سهامداران عمده آن شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، گهر پودر پارس، گهر روش سیرجان، گهر انرژی سیرجان و نظم آوران صنعت و معدن گل گهر هستند.

وی ادامه داد: سرمایه شرکت از ۵۱۰ میلیارد ریال در ۴ سال به ۴۴۰ میلیارد ریال رسیده است و همچنین درآمد عملیاتی شرکت نیز از ۷ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۷۳۶ میلیون ریال به ۱۹ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۸۱۳ میلیون ریال رسیده است.

نجمی نوری ضمن تشریح تاریخچه این شرکت گفت: حگهر در سال ۱۳۸۹ تأسیس شد و در راستای حمل نقل ریلی به‌خصوص لوکوموتیو با شرکت ریل گستر ادغام شد. در سال ۱۳۹۹ به سهامی عام تبدیل و در اول اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به‌عنوان ۲۴۲ مین شرکت پذیرفته‌شده در حوزه حمل‌ونقل فرابورس به ثبت رسید.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده