تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۰۰
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۲۵۶۷۲۸

انعقاد قرارداد دانشگاه آزاد اسلامی یزد با شرکت فولاد هرمزگان

‌می‌متالز - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد یزد از سرمایه گذاری فولاد در بخش پژوهش و حوزه ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی یزد خبر داد.

به گزارش می‌متالز، نوید نصیری زاده گفت: حل مسائل صنایع و انجام پژوهش‌های کاربردی از سوی نیرو‌های متخصص دانشگاهی اقدام موثری به منظور نیل به اهداف دانشگاه‌های نسل سوم است.

او می‌گوید: ارتباط دانشگاه با صنعت و توانایی حل مساله و چالش‌های جامعه از سوی پژوهشگران دانشگاهی موجب خلق فرصت‌های جدید کسب و کار، اشتغالزایی و ثروت آفرینی می‌شود.

به گفته رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری استان یکی از اقدامات صورت گرفته در حوزه پژوهشی، برای تحقق سیاست‌های کلان دانشگاه و در راس آن سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی شامل بسته‌های کاری با قابلیت حل مساله و راه کنش آن نظیر تعامل پیش دستانه با صنایع و سازمان‌ها به منظور توسعه پژوهش‌های تقاضا محور، انعقاد قرارداد با شرکت فولاد هرمزگان به مبلغ ۴/۵ میلیارد ریال است.

نصیری زاده گفت: این طرح از سوی عضو هیات علمی واحد یزد و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه در حال اجرا است.

او می‌گوید: پیگیری‌های مستمر و مذاکرات دقیق برای موفقیت در جذب اعتبارات پژوهشی ارگانها، روحیه خودباوری و تقویت بنیه دانش پژوهشگران در زمینه حل نیاز‌های صنایع و مشارکت فعالانه با صنایع، ارائه خدمات مشاوره‌ای به دستگاه‌های اجرایی و صنایع کشور ازجمله اهداف دستیابی و تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده