تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۲
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۲۵۶۷۷۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

دو طرح بزرگ پتروشیمی و آهن اسفنجی در بیجار اجرایی می‌شود

‌می‌متالز - فرماندار بیجار گفت: امسال عملیات اجرایی دو طرح بزرگ پتروشیمی و آهن اسفنجی و دو کارخانه گندله‌سازی و توسعه کنستانتره آهن در این شهرستان آغاز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، احمدرضا قاسمی دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی میان جامعه و مسوولان هستند که باید امیدآفرینی، انعکاس صادقانه اخبار و احساس مسوولیت را در جامعه ترویج دهند.

وی افزود: گستردگی شبکه‌های اجتماعی و ورود افراد غیرمتخصص به این حوزه کار خبرنگاران واقعی را دشوار نموده است.

فرماندار بیجار با یادآوری تعدد کانال‌ها و صفحات در فضای مجازی خاطرنشان کرد: برای اینکه خبرنگاران واقعی بتوانند در مقابل این شبکه‌ها اطلاع‌رسانی صحیح داشته باشند لازم است با انسجام و اتحاد بیشتر عمل نمایند.

وی با تاکید بر لزوم توجه جامعه رسانه‌ای شهرستان با هدف حفظ آرامش و وحدت در میان جامعه و مسوولان گفت: اعتماد عمومی که طی سالیان اخیر آسیب دیده باید احیا شود که این مهم رسالت خبرنگاران است.

قاسمی در ادامه به برنامه‌ریزی دولت برای تکمیل طرح‌های عمرانی در سطح شهرستان بیجار اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری شاهد عملیات اجرایی دو طرح بزرگ پتروشیمی و آهن اسفنجی، دو کارخانه گندله‌سازی و توسعه کارخانه کنستانتره آهن خواهیم بود که می‌تواند موجب افزایش نرخ اشتغال در بیجار شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان بیجار در بخش‌های مختلف بویژه کشاورزی، از تلاش دولت برای بالفعل نمودن این ظرفیت‌ها در سال جاری خبر داد.

فرماندار بیجار توجه به نیروی انسانی نخبه و توانمند، افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان و توجه به مقوله فرهنگ را از دیگر محور‌های مهم فعالیت دولت در شهرستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان بیجار ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و باید تلاش کرد این ظرفیت‌ها به ویژه در بخش کشاورزی و گندم و گلخانه فعال شود.

این مقام مسوول به برخی از مشکلات سطح شهر بیجار اشاره کرد و گفت: تردد کامیون‌ها یکی از مشکلات مهم است که در این راستا کار‌هایی صورت گرفته، اما نیاز به تلاش و توجه بیشتر است.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده