تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۳۰
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۲۵۶۸۰۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک:

فیلتر کارخانه سیمان آبیک را در تاریکی هوا غیرفعال می‌کنند/ فقط آلودگی کارخانه برای قزوین است

‌می‌متالز - لطف‌الله سیاهکلی مرادی در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از کارخانه سیمان آبیک گفت: شب‌ها فیلتر‌های کارخانه سیمان را از کار می‌اندازند؛ سیمان آبیک نه از نظر اقتصادی و بلکه از لحاظ زیست محیطی باید تحت نظارت قزوین باشد تا بتوانیم کنترل‌های لازم را روی آن داشته باشیم.

به گزارش می‌متالز، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه لطف اله سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس، حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی از پروژه خط انتقال آب آبیک بازدید و در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

لطف‌الله سیاهکلی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در حاشیه سفر وزیر بهداشت به آبیک اظهار کرد: موقعیت این کارخانه در استان البرز و در یک کیلومتری استان قزوین است و ما نمی‌توانیم نظارتی روی عملکرد‌های این شرکت داشته باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه شب‌ها فیلتر‌های کارخانه سیمان را از کار می‌اندازند، افزود: سیمان آبیک نه از نظر اقتصادی و بلکه آلودگی و زیست محیطی باید تحت نظارت قزوین باشد تا بتوانیم کنترل‌های لازم را روی آن داشته باشیم.

سیاهکالی در ادامه از وزیر بهداشت خواست تا پیگیری‌های لازم جهت حل این موضوع انجام شود.

منبع: صبح قزوین

عناوین برگزیده