تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۷
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۲۵۶۸۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتصاب سرپرست جدید معاونت امور معادن اداره کل صمت استان آذربایجان غربی

‌می‌متالز - عبدالحمید سرتیپی سرپرست صمت استان در اولین روز کاری خود در جلسه تخصصی با همکاران معاونت امور معدن و فرآوری مواد اداره کل ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و عملکرد خانم عابدپور در این معاونت جلال دسترنج را به عنوان سرپرست جدید این معاونت منصوب نمود.

به گزارش می‌متالز، وی در این جلسه تأکید کرد: با توجه به اینکه معاونت امور معادن یک معاونت تخصصی است و باید تمام کارشناسان این حوزه دارای دانش، تخصص فنی و علم روز باشند.

سرتیپی افزود: توسعه امور معدن استان یک مطالبه جدی است و نقش کلیدی معدن در توسعه و شکوفایی اقتصاد استان برجسته خواند و اهتمال جدی در توسعه فعالیت‌های معدنی را طبق یک برنامه زمانبندی مشخص از کارشناسان این معاونت خواستار شد.

جلال دسترنج سرپرست جدید معاونت امور معادن و فرآوری مواد اداره کل صمت آذربایجان غربی در جمع همکاران معدنی گفت: از این که دوباره به معاونت تخصصی خود بازگشتم خوشحالم و امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم به اهداف مد نظر و تدوین شده برای حوزه معادن استان دست یابیم.

وی تصریح کرد: برای تقویت بدنه کارشناسی معاونت امور معادن و فرآوری مواد تمام کارشناسانی که دارای تخصص و دانش فنی لازم به روز می‌باشند، ولی به دلایلی در قسمت‌ها و بخش‌های دیگر اداره کل مشغول به فعالیت هستند به این معاونت فراخوانی خواهند شد.

منبع: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی

عناوین برگزیده