تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۰۲
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۲۵۷۰۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان صمت آذربایجان‌شرقی و دانشگاه پیام نور استان

‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه پیام نور استان گفت: هم‌زمان با تلاش برای رفع عطش سرمایه گذاری در استان، تربیت نیروی کار ماهر و علمی برای صنایع امری مهم و لازم است.

به گزارش می‌متالز، صابر پرنیان افزود: باید امکان بهره برداری جامعه بزرگ صنعت، معدن و تجارت استان از موقعیت‌های علمی جدید را فراهم کنیم و همکاری امروز گام نخست برای اقدامات بعدی خواهد بود.

وی با تشریح سیاست‌های جدید سازمان صمت، بیان کرد: رونق کسب و کار واحد‌های صنعتی برای افزایش ثروت و تاثیرگذاری در بهبود معیشت مردم، هدف اصلی است و بر همین اساس استفاده از دوره‌های آموزشی و ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه پیام در اولویت کاری ما قرار دارد.

میکائیل جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی نیز با اشاره به نقش تربیت نیرو‌های متخصص و فراهم بودن زمینه‌های همکاری دانشگاه با شرکت‌های دانش بنیان، بیان کرد: سهم سازمان صمت استان در استفاده از طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان و اساتید مجرب برای تحقق شعار سال و ایجاد کسب و کار، بسیار مهم است.

گفتنی است این همکاری با هدف افزایش توان علمی اعضا، مدیران و متخصصان صنایع و کارخانه‌های مختلف و معادن، تجار و محققان صنعت، معدن و تجارت در مراکز تحقیقاتی، آموزشی، صنعتی و خدماتی صورت گرفت.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده