تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۴۸
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۲۵۷۰۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دیدار با نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

افزایش اعتماد مردم با اجرای برنامه‌های هوشمندسازی و حذف امضا‌های طلایی وزارت صمت

‌می‌متالز - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، اجرای برنامه‌های تحولی این وزارتخانه در مسیر هوشمندسازی فرآیند‌ها و حذف امضا‌های طلایی را منجر به افزایش اعتماد و همراهی عموم مردم دانست.

به گزارش می‌متالز، محمدجواد حاجی‌حسینی با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از منویات و توصیه‌های علمای گران‌قدر به‌عنوان راویان دلسوز و منصف مشکلات و درد‌های مردم، گفت: بیش از ١٠٦ برنامه و پروژه تحولی در قالب یازده سبد پروژه در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری در وزارت صمت در حال اجراست که با پیشرفت و تکمیل آن‌ها شاهد جهش‌های اقتصادی ملموسی خواهیم بود.

وی با اشاره به نگاه برنامه محور و آمایش محور وزارت صمت در حوزه‌های مختلف بیان کرد: در مسیر تدوین و اجرای طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت از نظرات، راهنمایی‌ها و دیدگاه‌های ارکان تأثیرگذار استان‌ها همچون نمایندگان، ولی فقیه، نماینده عالی دولت و نمایندگان مجلس بهره خواهیم برد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت بابیان این‌که عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دستگاه‌های اجرایی نباید منحصر به بخش خودرو شود، تصریح کرد: در تمامی برنامه‌ریزی‌ها و فرآیند‌های تصمیم‌گیری و تصمیم سازی، تقویت نگاه ملی در کنار عزم منطقه‌ای مدیران و نخبگان می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده، ولی فقیه در استان کهگلویه و بویراحمد نیز در این دیدار عنوان کرد: امیدواریم به‌زودی شاهد اثرگذاری ملموس و مشهود برنامه‌ها و تصمیمات بر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم عزیز باشیم.

وی با اشاره به وضع مطلوب تأمین کالا‌های اساسی مردم، تصریح کرد: در کنار تأمین کالا‌های اساسی اتخاذ تدابیر ضد تورمی و مقابله با گرانی ضرورت دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ضرورت رفع دغدغه‌های مردم در حوزه خودرو اشاره و بیان کرد: در این بخش باید به حفظ و تقویت آرامش روانی مردم دقت داشت و در این مسیر گام‌های اساسی برداشت.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده