تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۱۲
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۲۵۷۰۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تأکید مدیرکل صمت خراسان‌جنوبی بر ضرورت هدایت واحد‌های صنعتی به سمت دانش بنیان شدن

‌می‌متالز - مدیرکل صمت خراسان‌جنوبی دردیدار با رئیس پارک علم و فناوری استان بر لزوم هدایت واحد‌های تولیدی و صنعتی به سمت دانش بنیان شدن برای رفع مشکلات و افزایش کیفیت و کمیت محصولات، تأکید کرد.

به گزارش می‌متالز، عباس جرجانی گفت: واحد‌های تولیدی همچنین برای افزایش بازدهی تولید و در دست گرفتن بازار نیاز به مشاوران تخصصی در بخش‌های مختلف از جمله تولید و بازرگانی دارند.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت فن‌بازارها، افزود: نقش فن‌بازار در ایجاد ارتباط بین تقاضا و عرضه در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته و توجه صنایع استان به این بخش در به‌روزرسانی ماشین آلات و بازدهی تولید بسیار مهم و تاثیرگذار است.

مدیرکل صمت خراسان‌جنوبی بیان کرد: عارضه‌یابی واحد‌های صنعتی به صورت مستمر و سالانه در سطح استان انجام می‌شود تا ضمن به‌روزرسانی اطلاعات و آگاهی از مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی در راستای رفع آن‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

جرجانی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، تصریح کرد: درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های تولیدی در این جلسات با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مرتبط بررسی شده و نهایت همراهی برای رفع مشکلات از سوی استان با واحد‌های تولیدی صورت می‌گیرد.

ناصری، رئیس پارک علم و فناوری استان نیز با اشاره به حمایت مالی از واحد‌های دانش بنیان گفت: اعتباراتی از سوی نهاد ریاست جمهوری به استان اعلام شده تا در قالب تسهیلات برای هدایت واحد‌های صنعتی به سمت فعالیت‌های دانش بنیان و حمایت از آن‌ها پرداخت شود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده