تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۶
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۲۵۶۸۲۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

بازدید سر زده مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از یک واحد تولید کننده لوازم یدکی خودرو

‌می‌متالز - در راستای طرح نظارتی ویژه مبارزه با لوازم یدکی تقلبی و قاچاق، مدیرکل صمت استان مرکزی از واحد تولیدکننده کمک فنرخودر بصورت سر زده بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، جودکی مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی به صورت سرزده از یک واحد تولید کننده کمک فنر خودرو در اراک بازید نمود. این بازدید در راستای طرح مقابله و جمع آوری لوازم یدکی تقلبی و قاچاق که از سوی وزارت صنعت، معدن وتجارت در حال پیگیری می‌باشد صورت گرفت. در این بازرسی مدیر کل صمت استان ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت در جریان تولید و همچنین موضوع درج شناسه کالا و کد رهگیری بر روی محصولات تولیدی شرکت قرار گرفت. جودکی افزود: اجرای طرح درج شناسه کالا و کدرهگیری بر روی محصولات یدکی خودرو از الزاماتی که می‌بایست از سوی واحد‌های تولیدکننده رعایت گردد.

وی افزود: پس از درج کدرهگیری و شناسه کالا موضوع درج قیمت تولید کننده ومصرف کننده از موضوعاتی است که می‌بایست از سوی واحد‌های تولیدکننده رعایت شود.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی همچنین از ثبت کد شناسه کالا در سامانه جامع تجارت توسط واحد‌های تولید کننده جهت جلوگیری از توزیع لوازم یدکی تقلبی و قاچاق عنوان نمود. وی راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی در غرب کشور در استان مرکزی را از طرح‌های اداره کل صمت استان مرکزی جهت حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده عنوان نمود و اظهار داشت: در اجرای این طرح واحد‌های تولیدکننده لوازم یدکی استان می‌توانند نقش فعالی را ایفا نمایند. در این بازدید مدیر شرکت تولید کننده به برخی از مسائل و مشکلات اجرایی طرح از جمله مواردثبت کد شناسه کالا و کد رهگیری در سامانه جامع تجارت اشاره نمودند و مدیرکل صمت استان قول مساعد دادند..

منبع: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده