تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۹
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۲۵۶۸۵۹
سرویس خبر : اجتماعی
روابط عمومی سازمان آذربایجان غربی

کسب رتبه بسیار عالی توسط روابط عمومی در سطح ادارت کل صمت کشور

‌می‌متالز - پیرو اجرای طرح افکار سنجی عمومی از ذینفعان وزارت صمت در سراسر کشور با توجه به عملکرد ممتاز روابط عمومی این اداره کل در اطلاع رسانی برای مشارکت در نظر سنجی فوق، در ارزیابی انجام شده از سوی دفتر ارتباطات وزارت صمت آذربایجان غربی به رتبه بسیار عالی دست یافت.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا خدرلو مسوول روابط عمومی اداره کل صمت آذربایجان غربی اظهار کرد: کسب رتبه بسیار عالی در ارزیابی دفتر ارتباطات وزارت صمت نشانگر عملکرد عالی همکاران روابط عمومی و ادارات شهرستان‌های تابعه این اداره کل در خصوص انجام وظایف محول شده بخصوص در حوزه اطلاع رسانی می‌باشد.

وی افزود: این واحد برای رسیدن به نتیجه مطلوب در حوزه ارتباطات بخصوص در طرح افکار سنجی از ذینفعان وزارت صنعت، معدن وتجارت در استان از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای اعم از نوشتاری، فضای مجازی و گروه‌های مختلف اجتماعی و نظایر آن بهره برد.

خدرلو تصریح کرد: روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی آمادگی هر گونه همکاری با واحد‌های تولیدی صنعتی، معدنی، صنفی، تجاری و ادارات هم خانواده می‌باشد و این واحد آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد از سوی تمام ذینفعان می‌باشد.

مسوول روابط عمومی اداره کل صمت استان عنوان کرد: از تمام همکاران در سطح استان که این واحد را در رسیدن به نتیجه مطلوب در مورد افکار سنجی از ذینفعان صمت استان یاری رسانده و موجب افزایش مشارکت در این افکار سنجی شدند کمال تشکر را داریم.

وی فعالیت‌های واحد روابط عمومی را در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌های راهبردی وزارت صمت ارزیابی کرد و افزود: برای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های اجرایی وزارت متبوع با تمام توان کارشناسی و فنی آماده خدمت هستیم.

منبع: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی

عناوین برگزیده