تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۲۵
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۲۵۷۰۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی یک شرکت بورسی

‌می‌متالز - بررسی اطلاعیه‌های جدید کدال نشان می‌دهد که با افزایش سرمایه چهار شرکت و تقسیم سود یک شرکت موافقت شد. کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه می‌دهند؟

به گزارش می‌متالز، بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال با افزایش سرمایه چهار شرکت بورسی و فرابورسی و تقسیم سود یک شرکت موافقت شد. بر همین اساس، سرمایه شرکت‌های برکت، فتوسا، قرن و زگلدشت افزایش پیدا می‌کند.

برکت

شرکت گروه دارویی برکت با نماد برکت در سایت کدال افزایش سرمایه ۲۷ درصدی خود را اعلام کرد. برهمین اساس قرار سرمایه این شرکت از ۵۸۰ میلیارد تومان به ۷۳۴ میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی است که نزد مرجع ثبت شرکت‌ها ثبت می‌شود.

فتوسا

شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان با نماد فتوسا، افزایش سرمایه ۹۰ درصدی از مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به ۹۵ میلیارد تومان که از محل سود انباشته بود را نزد مرجع ثبت شرکت‌ها ثبت کرد.

قرن

شرکت پدیده شیمی قرن با نماد قرن در سایت کدال خبر از افزایش ۱۰۰ درصدی خود داد. قرار است سرمایه قرن از ۱۰۰ میلیارد تومان به ۲۰۰ میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده‌های نقدی خود ثبت کند.

زگلدشت

شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان با نماد زگلدشت، افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی خود را در کدال ثبت کرد. بر همین اساس زگلدشت مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به ۷۰ میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی و اندوخته را در مرجع ثبت شرکت‌ها ثبت کرد.

تنوین

شرکت تامین سرمایه نوین با تنوین قرار شد در مجمع خود به ازای هر سهم ۶۵ تومان سود به سهامداران پرداخت کند. همچنین تقسیم سود ۷۰ درصد از سود کل به تصویب رسید.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده