تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۱۲
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۲۵۷۰۹۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز جهانی کارگر

‌می‌متالز - با فرا رسیدن روز جهانی کارگر، دکتر عطاالله معروفخانی طی پیامی این روز را به کارگران مخصوصا کارگران شریف و زحمتکش فولاد هرمزگان تبریک گفت.

امام خمینی (ره):
حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است.

کارگران از شریف‌ترین طبقه اجتماعی هستند و حیات یک جامعه در دستان پر‌توان آنهاست. توسعه اقتصادی و صنعتی در جوامع به دست کارگران و نیرو‌های متخصص صورت گرفته است. بی شک همه ما مدیون تلاش‌ها و زحمت‌های این عزیزان هستیم.

مقام‌معظم رهبری می‌فرمایند: رعایت حق نیروی کار ضروری است و باید به آن توجه شود. حقوق طبیعی و‌عادلانه، پرداخت منظم و بدون تاخیر، ثبات اشتغال یعنی امنیت شغلی، مساله بیمه، خدمات رفاهی، مساله بهداشت و‌درمان این‌ها چیز‌های هست که جز حقوق کارگران است و این‌ها وظایف طبیعی کارفرماست؛ بنابراین رسیدگی و حمایت از کار و کارگر وظیفه شرعی و قانونی همه به شمار می‌رود و موظف هستیم که حقوق آن‌ها را رعایت کنیم.

ما در فولاد هرمزگان در تلاش هستیم تکریم نیروی انسانی را سرلوحه کار خوددقرار دهیم و امیدواریم که بتوانیم در عمل به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

اینجانب فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به کارگران محترم و بزرگوار شرکت فولاد هرمزگان تبریک عرض می‌نمایم. امیدوارم همه همکاران محترم در‌کنار خانواده‌های گرانقدر خود همواره سلامت باشند.

انشاالله
عطاالله معروفخانی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

عناوین برگزیده