تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۰۴
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۲۵۷۲۸۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
طی پیامی؛

مدیرعامل سیمیدکو به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گرامی داشت

‌می‌متالز - یازدهم اردیبهشت ماه بهانه‌ای برای ارج نهادن به ارزشمندترین طبقه و سودمندترین و کلیدی‌ترین گروه در جامعه است. بی شک گردش چرخ عظیم صنعت، توسعه‌ی پایدار جوامع و شکوفایی اقتصاد هر کشوری در گرو تلاش، اهتمام و کوشش قشر شریف و زحمتکش کارگر است

به گزارش می‌متالز، محمد مدنی فر، مدیر عامل سیمیدکو طی پیامی روز کارگر را گرامی داشت. در متن این پیام آمده است:

بی شک گردش چرخ عظیم صنعت، توسعه‌ی پایدار جوامع و شکوفایی اقتصاد هر کشوری در گرو تلاش، اهتمام و کوشش قشر شریف و زحمتکش کارگر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

تعالی و شکوفایی اقتصاد جوامع و تمامی پیشرفت‌ها و دستاورد‌های کسب شده در حوزه‌های مختلف صنعت و اقتصاد و طی مسیر زندگی اجتماعی به سوی قله‌های موفقیت نشأت گرفته از تلاش و کوشش بی مثال کارگران است.

بی تردید بار بزرگ خنثی کردن تحریم‌های ظالمانه علیه ملت بزرگ ایران و رساندن ایران اسلامی به قله‌های رفیع پیشرفت، امنیت، عزت و اقتدار مدیون و مرهون این قشر شریف است.

بر خود لازم و واجب می‌دانم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر به همه تلاشگران عرصه کار و تولید، نهایت تلاش و همت خود را معطوف به رفاه، آرامش و آسایش این عزیزان در مجموعه‌ی صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) نموده و از خداوند حی و لایزال سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیش‌تر آنان را در تمامی مراحل زندگی تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، خواستارم.

والسلام

محمد مدنی فر

مدیرعامل سیمیدکو

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده