تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۴۵
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۲۵۷۷۴۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود

نیاز‌های فناورانه صنعت معدن در پارک پردیس ارائه می‌شود

‌می‌متالز - پارک فناوری پردیس همزمان با برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۲» میزبان برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت معدن خواهد بود.

به گزارش می‌متالز، رفع بسیاری از مسائل و چالش‌های بخش معدن کشور، از اکتشاف تا فرآوری مواد معدنی، در گرو حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از راهکار‌های فناورانه است. در این راستا در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه اینوتکس، رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه (ریورس پیچ) صنعت معدن با حضور مدیران و مسئولان سازمان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در این صنعت برگزار می‌شود.

این رویداد با حمایت شبکه فن بازار ملی ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن برگزار می‌شود و هدف آن ایجاد بستری تخصصی برای هم‌رسانی و هم‌افزایی میان فناوران و فعالان بخش معدن و صنایع معدنی است.

در این رویداد، شرکت‌های معدنی با ارائه نیاز‌های فناورانه خود این فرصت را به شرکت‌های دانش‌بنیان و تیم‌های فناور می‌دهند تا با استفاده از دانش روز، راهگشای مسائل و چالش‌های صنعت معدن کشور باشند. این رویداد حلقه پیوندی است که زمینه‌ساز توسعه فناورانه معادن و ایجاد فرصت‌های جدید کارآفرینی در این بخش خواهد شد.

رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه صنعت معدن ۲۰ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

منبع: معدن مدیا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده