تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۴۴
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۲۵۸۰۴۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت فناپ زیرساخت مطرح کرد؛

لزوم حرکت به سمت فناوری‌های نوین در صنعت فولاد

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فناپ زیرساخت گفت: باید این زنگ خطر در صنعت فولاد به وجود بیاید که اگر در مسیر فناوری‌های نوین حرکت نکنیم با چالش‌هایی مواجه می‌شویم و حاشیه اطمینان سوددهی به هم می‌خورد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل شرکت فناپ زیرساخت در میزگرد تخصصی «بررسی طرح جامع استراتژی توسعه صنعتی؛ تحول دیجیتال، تدوین، اجرا و پیاده‌سازی» گفت: این زنگ خطر باید در صنعت فولاد به وجود بیاید که اگر در مسیر فناوری‌های نوین حرکت نکنیم با چالش‌هایی مواجه می‌شویم و حاشیه اطمینان سوددهی به هم می‌خورد. مهدی ایزدیار مدیرعامل شرکت فناپ زیرساخت در میزگرد تخصصی «بررسی طرح جامع استراتژی توسعه صنعتی؛ تحول دیجیتال، تدوین، اجرا و پیاده‌سازی» که در حاشیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار» برگزار گردید، اظهار کرد: سختی فعالیت‌های محیطی در صنعت فولاد و معدن قابل مقایسه با دیگر صنایع نیست.

وی با اشاره به تمرکز صنعت کشور بر بازار داخلی افزود: وقتی با صنعتی روبرو هستید که بازدهی ۴۵ درصدی دارد، به منظور کاستن هزینه‌ها و افزایش ارزش افزوده باید تلاش کرد.

ایزدیار خاطرنشان کرد: حاکمیت در خصوص مباحث زیست محیطی چیزی را مدنظر ندارد که این خود می‌تواند قابل توجه باشد.

مدیرعامل شرکت فناپ زیرساخت تاکید کرد: این زنگ خطر باید در صنعت فولاد به وجود بیاید که اگر در مسیر فناوری حرکت نکنیم با چالش‌هایی مواجه می‌شویم و حاشیه اطمینان سوددهی به هم می‌خورد.

دوازدهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار» از صبح روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران آغاز شد و تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده