تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۱۳
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۵۸۱۱۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

تالار دانش ذوب آهن اصفهان با تجهیزات جدید به بهره برداری رسید

‌می‌متالز - تالار دانش مدیریت آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی در ضلع شرقی طبقه همکف ساختمان این مدیریت، روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه، افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، در آیین افتتاح این تالار که چند تن از مدیران و سرپرستان شرکت حضور داشتند، احمد سلیمی معاون مالی اقتصادی ذوب آهن اصفهان، گفت: با توجه به وسعت، قابلیت‌ها و امکانات جدید این تالار، برای دوره‌های کاربردی و افزایش انگیزه و سطح یادگیری کارکنان شرکت، مکان مناسبی می‌باشد.

سلیمی در ادامه با اشاره به این که شرکت‌ها همواره در پی کسب مزیت‌های رقابتی از طریق توسعه فرهنگ یادگیری هستند، افزود: در مزیت‌های مربوط به منابع و سرمایه‌های انسانی، موضوعات دانش، هوشمندی و یادگیری اثربخش از همه مهم‌تر هستند. در این میان زیر ساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری خاصی مورد نیاز است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ایجاد چنین مکان حرفه‌ای است که معاونت‌های ذی ربط ذوب آهن اصفهان با هماهنگی بسیار مناسب، این پروژه را برای بهره مندی کارکنان شرکت اجرا و تکمیل کردند.

معاون مالی و اقتصادی شرکت در پایان نسبت به استفاده بهینه از این تالار به منظور ایجاد تغییر و افزایش اثربخشی فرایند‌های آموزشی در شرکت ابراز امیدواری نمود.

بهرام امینی مدیرآموزش و سرمایه‌های انسانی نیز، گفت: باز سازی و بهینه سازی تالار دانش از اهداف قدیمی این مدیریت بود که با دستور معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت شرکت از اواسط سال ۱۳۹۹ آغاز شد و اواخر ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به مراحل نوسازی تالار دانش، افزود: پیش از نوسازی، مشکلات و کاستی‌های عدیده‌ای از قبیل نور، سرمایش/گرمایش و تجهیزات نامناسب و ... باعث نارضایتی فراگیران می‌شد که با اصلاح و تکمیل تالار این نابسامانی‌ها برطرف شد و قابلیت‌های جدیدی هم از جمله امکانات چند رسانه‌ای نیز ایجاد شد.

امینی گفت: اکنون این تالار از محیطی جذاب و راحت، امکانات سرمایشی/ گرمایشی مناسب، روشنایی چند وجهی، پنجره‌های دو جداره عایق صدا، دیوارکوب‌ها و سقف متناسب با معماری شهر اصفهان، میز و صندلی‌های آموزشی مناسب، سیستم‌های چند رسانه‌ای مدرن، شبکه اینترنت پرسرعت و سایر امکانات حرفه‌ای برخوردار است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده