تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۱
کد خبر: ۲۵۸۲۳۸
‌می‌متالز - مدیر گروه روابط‌ عمومی شرکت مس از ترسیم نقشه راه گروه روابط‌ عمومی شرکت مس خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون و در تعامل با روابط‌ عمومی ستاد به‌ طور‌ قطع می‌توانیم تاثیرگذارتر عمل‌کرده و صدای واحد باشیم.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی روابط عمومی شرکت ملی مس صبح دیروز (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت) به صورت ویدیو کنفراس با حضور «محمد قراخانلو» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، «عزت‌الله صادقی‌نژاد» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل تهران، «روح الله ابوالهادی» مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، «مجتبی پورغریب‌شاهی» مدیر روابط عمومی مجتمع مس شهر بابک و «سید ابوالفضل اسمعیلی» مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون و جمعی از رؤسا و کارکنان روابط عمومی برگزار شد.

قراخانلو در این جلسه با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری روابط عمومی‌های شرکت مس گفت: تشریح وظایف و مواضع روابط عمومی برای سطوح مختلف سازمان به طور قطع می‌تواند روند حرکت و اجرای برنامه‌ها را سرعت بخشد.

وی با اشاره به این که برنامه‌های اجرایی و پشتیبانی زمان زیادی را از روابط عمومی‌ها می‌گیرد، گفت: گاهی این امر می‌تواند روابط عمومی‌ها را از پرداختن به مباحث نظری و تئوری‌های مطرح در این حوزه غافل سازد.

قراخانلو در ادامه پرداختن به ایده‌های جدید و نوآورانه در روابط عمومی را مهم دانست و افزود: برای داشتن روابط عمومی پویا و منسجم از ایده‌های جدید و قابل اجرا استقبال می‌کنیم.

مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، ارتباطات موثر برون سازمانی، کار جمعی، انسجام و هم افزایی را شروط موفقیت روابط عمومی‌ها برشمرد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی بالنده و پویا، می‌تواند تصویر سازمان را در جامعه بهبود و ارتقا بخشد، گفت: ارائه اطلاعات دقیق نه تنها به اطلاع رسانی صحیح کمک می‌کند بلکه در جهت تنویر افکار عمومی و «جهاد تبیین» که از جمله وظایف روابط عمومی است موثر به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، در بخش دیگر این نشست مدیران روابط عمومی ستاد تهران و مجتمع‌های سه گانه مس سرچشمه، شهربابک و سونگون گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات در دست انجام حوزه ذی ربط ارائه کردند.

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده