تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۲۴
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۲۵۸۵۵۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

مدیرعامل فولاد هرمزگان عنوان کرد: جهاد تبیین در روابط عمومی فولاد هرمزگان

‌می‌متالز - مدیرعامل فولاد هرمزگان از تلاش‌های روابط عمومی این شرکت در راستای انجام وظایف و رسالت سازمانی خود قدردانی و جهاد تبیین را جزو وظایف روابط عمومی عنوان کرد.

به گزارش می‌متالز، دکتر عطاالله معروف خانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در شورای معاونین این شرکت ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، با تاکید بر اینکه تعاملات ارزش افزا با جامعه و ارتقای تصویر بیرونی شرکت جزو اهداف استراتژیک فولاد هرمزگان می‌باشد، از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه اطلاع رسانی، ارتباطات و تعاملات برون سازمانی قدردانی کرد.

وی انعکاس اخبار موفقیت‌های صورت گرفته به جامعه و افکار عمومی که حاصل تلاش و کوشش همه کارکنان سختکوش فولاد هرمزگان بوده را در راستای جهاد تببین و رهنمون‌های مقام معظم رهبری دانست و گفت: در جنگ رسانه‌ای تلاش دشمن این است که شناخت جامعه و تحلیل جامعه ایرانی را از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی تغییر دهند. در خنثی کردن این اقدام، دستور جهاد تبیین یک اقدام هوشمندانه بود.

وی با بیان اینکه تشریح دستاورد‌ها و موفقیت‌ها، اقدامی موثر و صحیح در ارتقای سطح اعتماد جامعه به تولید داخل و توان غیورمردان ایرانی است، گفت: روابط عمومی فولاد هرمزگان با تولید محتوای موثر در بیان دستاورد‌های صنعتی فولاد هرمزگان این وظیفه را به خوبی انجام داده است.

معروفخانی در ادامه به نقش توسعه در اشتغال زایی و آثار آن در جامعه پیرامونی اشاره و اظهار داشت: باید تمرکز تمامی ارکان فولاد هرمزگان پس از تولید جاری، بر توسعه و پیشبرد پروژ‌های توسعه‌ای باشد. وی فرمان مقام معظم رهبری در شعار سال را هدف نهایی سال جاری عنوان کرد و گفت با برنامه ریزی صحیح و راهبرد‌های مدیریتی بر تحقق تولید، اشتغال زایی و دانش بنیان تلاش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده