تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۵۸
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۲۵۸۶۰۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بسیج توان علمی دانشگاه آزاد بوشهر در ارتقا سیستم‌های مصرف انرژی سیمان‌مند دشتی

‌می‌متالز - نشست مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره سیمان‌مند دشتی با مدیران و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر جهت عملیاتی کردن پروژه بهینه‌سازی مصرف انرژی این شرکت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، اعضای مرکز تحقیقاتی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر جهت بررسی همکاری دانشگاهیان در رفع چالش‌های صنعت سیمان و نحوه اجرا و عملیاتی کردن دو طرح مطالعاتی مباحث تئوری در زمینه پمپ‌های سانتریفیوژ، انتقال آب به نقاط مختلف، مبحث فشار ثقلی و طرح مطالعاتی ممیزی انرژی و بهینه‌سازی مصرف آن براساس محاسبه شاخص مصرف انرژی و مقایسه با مقدار استاندارد با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره کارخانه سیمان‌مند دشتی دیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل سیمان‌مند دشتی در این نشست با ابراز خرسندی از حضور جمع نخبگانی دانشگاه آزاد بوشهر در این مجموعه صنعتی گفت: این حضور ارزشمند حاکی از دغدغه‌مندی دانشگاه آزاد اسلامی به مسائل و چالش‌های بخش صنعت است.

رئیس مرکز تحقیقاتی انرژی‌های نو دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر نیز خاطرنشان ساخت: قرار شد از توان علمی و فنی دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقا سیستم‌های مصرف کننده انرژی کارخانه سیمان موند دشتی استفاده گردد.

در ادامه این نشست، کارگروه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برای ارزیابی کمی و کیفی و فنی، تخصصی از مجموعه کارخانه سیمان‌مند دشتی بازدید کردند.

منبع: گام خبر

عناوین برگزیده