تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۱۲
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۲۶۰۲۵۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جاده لاور شرقی و بیمارستان زینبیه با کمک «سیمان‌ مند دشتی» تجهیز خواهد شد

‌می‌متالز - امام‌جمعه خورموج گفت: با مدیرعامل سیمان غدیر کشور در خصوص مسوولیت‌های اجتماعی کارخانه سیمان‌ مند صحبت شده که البته مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام‌جمعه خورموج در خطبه‌های نماز جمعه شهر خورموج اظهار داشت: دهه کرامت در آغاز ماه ذی‌القعده مصادف با میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه (س) شروع می‌شود و تا سالروز ولادت امام رئوف موسی‌الرضا (ع) ادامه دارد.

امام‌جمعه خورموج ادامه داد: این دهه فرصت طلایی است برای مبلغان دین برای نشر و تبیین فرهنگ رضوی معلمان و مربیان ما در سطح مدارس در این دهه اهتمام لازم به تبیین و ترویج سیره و فرهنگ رضوی در این ایام داشته باشند.

وی با بیان اینکه از طرف خودم و مردم دشتی به مردم صبور آبادان این مصیبت وارده را و کشته و مجروح شدن ده‌ها نفر از هموطنان در آبادان را در این حادثه تسلیت عرض میکنم، افزود: امیدواریم دولت محترم و قوه قضائیه عوامل متخلف در این جریان را شناسایی کنند و بخاطر کم‌کاری‌هایی که در این حادثه فاجعه بار بود همانطور که حضرت آقا فرمودند یک برخورد عبرت آموزی داشته باشند.

این مقام مسوول گفت: امیدواریم مطالب و توصیه‌های دهگانه حضرت آقا خطاب به نمایندگان در دیدار با نمایندگان مجلس چراغ راه مجلس و نمایندگان مجلس باشد؛ نمایندگان باید متوجه جایگاه رفیع مجلس و پیچیدگی کار مدیریت کشور باشند، نمایندگان بدانند که در چه مدیریت بزرگ و مهمی دخیل هستند.

خطیب نمازجمعه خورموج با اشاره به دو حادثه حمله موشکی به زینبیه دمشق و شهادت جمعی از عزیزان در آنجا و ترور ناجوانمردانه پاسدار شهید صیاد خدایی، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها این روز‌ها از احتمال توافق ایران با غرب بسیار و بسیار نگران است با انواع تلاش خودش و این حرکت‌ها میخواهد جلوی آن توافق احتمالی را بگیرد.

زاهددوست عنوان کرد: در سفر به تهران در نشست با رئیس کمیته امداد کشور مشکلات دو هزار ششصد خانواده شهرستان دشتی که تحت پوشش کمیته امداد هستند و تعدادی هم که تحت پوشش بهزیستی هستند؛ مسأله تسهیلات، مسکن، جهیزیه، درمان و مسائل معیشتی را مطرح و قول‌های خوبی دریافت کردیم که امیدواریم به نتیجه مطلوب ختم شود.

امام‌جمعه خورموج بیان کرد: دیداری نیز با مدیرعامل سیمان غدیر کشور داشتیم که کارخانه سیمان‌مند خورموج زیر نظر هلدینگ سیمان غدیر است؛ در خصوص عمل به مسوولیت‌های اجتماعی کارخانه سیمان‌مند صحبت کردیم و این کارخانه علاوه بر دغدغه سوددهی برای سهامداران خودش که دارد باید نسبت به مسوولیت‌های اجتماعی محیط پیرامونی نیز دغدغه داشته باشد که البته مورد استقبال مدیر هلدینگ غدیر هم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ما دو بحث جاده لاور شرقی و فراهم کردن تجهیزاتی که در بیمارستان زینبیه دچار کمبود است را اولویت قرار دادیم و در بحث جاده قول مشارکت داده شد.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده