تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۲۹
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۲۵۴۰۱۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رسیدگی ویژه به مشکلات بخش معدنی کارخانجات سیمان در استان بوشهر

‌می‌متالز - مدیران شرکت صنایع سیمان دشتستان و سیمان‌مند دشتی در جلسه‌ای با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرخواستار رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط به برداشت مواد معدنی خارج از محدوده‌های مربوطه شدند.

به گزارش می‌متالز، مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در این جلسه عنوان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین " حمایت از تولیدکنندگان به ویژه واحد‌های صنعتی بزرگ نظیرکارخانجات سیمانی در بخش معدن از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با نگاه مثبت به حل مشکلات مرتبط و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات لازم اقدام خواهیم نمود.

صفوی با اشاره به مشکلات مبتلابه برخی واحد‌های تولیدی در بخش معدن عنوان کرد: تولیدکنندگان سیمانی دربخش برداشت از معادن خود دقت لازم را در استخراج مواد معدنی هریک ازمحدوده ثبت شده و براساس قوانین و مقررات مربوطه توجه دقیق نمایند تا منجر به برداشت غیرمجاز و زیان مالی نشوند.

ایشان افزود: اداره کل صمت استان به عنوان حامی و پشتیبان تولید، تلاش و کوشش خود را درپیگیری و رفع مشکلات هرکدام از واحد‌های صنعتی و معدنی استان بصورت مستمرو با سیاست پیشگیرانه به پیش خواهد برد تا از آسیب و زیان بنگاه‌های تولیدی جلوگیری شود.

منبع: اداره کل صمت استان بوشهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده