تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۲۶
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۲۵۸۷۹۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت مس ۲.۸ درصد کاهش یافت

‌می‌متالز - روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۲۶۸ دلار کاهش یافت و به ۹ هزار و ۱۶۰ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز دوشنبه ۱۹اردیبهشت ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه، ۲.۸ درصد معادل ۲۶۸ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین ۶.۷ درصد افت را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۱۶۰ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه، ۹ هزار و ۴۲۸ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات دوشنبه ۱۹اردیبهشت ماه، ۲.۸ درصد معادل ۲۶۳ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل کاهش و نسبت به هفته پیشین ۶.۷ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۹اردیبهشت ماه، با کاهش ۸۵۰ تنی، از ۱۷۰ هزار و ۲۵ تن به ۱۶۹ هزار و ۱۷۵ تن رسیده است.

قیمت مس ۲.۸ درصد کاهش یافت

طبق نمودار ۲، روز دوشنبه ۱۹اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با دو دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه ۱۶ اردیبهشت با افزایش ۶ دلار بر تن همراه بوده است.

قیمت مس ۲.۸ درصد کاهش یافت

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده