تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۴۹
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۲۵۹۵۸۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بورس فلزات لندن،

قیمت مس ۱.۴ درصد رشد پیدا کرد

‌می‌متالز - روز سه‌شنبه ۲۷اردیبهشت ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۲۶ دلار افزایش یافت و به ۹ هزار و ۳۹۶ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۷اردیبهشت ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۲۶اردیبهشت ماه، ۱.۴ درصد معادل ۱۲۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین ۰.۵ درصد رشد را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۳۹۶ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، ۹ هزار و ۲۷۰ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات سه‌شنبه ۲۷اردیبهشت ماه، ۱.۷ درصد معادل ۱۵۴ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۰.۴ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۲۷اردیبهشت ماه، با افزایش ۲۵ تنی، از ۱۷۶ هزار و ۵۵۰ تن به ۱۷۶ هزار و ۵۷۵ تن رسیده است.

قیمت مس ۱.۴ درصد رشد پیدا کرد

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه ۲۷اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط بکواردیشن به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با منفی ۱۵ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه ۲۶اردیبهشت با افزایش ۲۸ دلار بر تن همراه بوده است.

قیمت مس ۱.۴ درصد رشد پیدا کرد

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده