تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۳
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۲۵۸۸۶۱

خط منظم کشتیرانی کانتینری چابهار به هند و امارات راه‌اندازی شد

‌می‌متالز - خط منظم کشتیرانی کانتینری بین بنادر ناواشیوا و کاندلای هندوستان به بندر چابهار و بالعکس و نیز بندر چابهار به جبل علی و بالعکس برقرار و نرخ تردد شناور‌ها در مسیر‌های مربوطه اعلام شد.

به گزارش می‌متالز، با توجه به مقوله برقراری خط منظم کشتیرانی کانتینری بندر چابهار و پیرو توافقنامه بین گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی جهت جابجایی کالا بین بنادر کاندلا، ناشیوا، جبل علی و بالعکس، نرخ کرایه شناور SLOT به صورت FIFI اعلام شد.

بر این اساس ظرفیت حمل کانتینر‌های SOC و NVOCC برای بندر چابهار اضافه و در نامه‌ای از سوی مدیرعامل شرکت کشتیرانی والفجر به مدیر پروژه چابهار اعلام شد: با توجه به نامه مدیریت گروه کشتیرانی ج. ا. ا در خصوص ماموریت محوله موضوعی ضمن حسن نظر و اعتماد نسبت به شرکت کشتیرانی والفجر نرخ کرایه شناور SLOT به صورت FIFI این گونه است که نرخ مربوطه بنادر ناواشیوا و کاندلای هندوستان به بندر چابهار و بالعکس ۶۵۰ هزار دلار به ازای هر ۲۰ فوت اسلات، تعیین شد.

همچنین نرخ کرایه شناور SLOT به صورت FIFI از بندر چابهار به جبل علی و بالعکس ۲۵۰ دلار به ازای هر ۲۰ فوت اسلات، تعیین شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده