تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۵
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۲۶۱۵۷۱

موجودی ۳ میلیون تنی کالای اساسی در ۱۳ بندر کشور

‌می‌متالز - سازمان بنادر و دریانوردی از موجودی حدود ۳ میلیون تنی کالای اساسی در بنادر شمالی و جنوبی کشور تا ۱۵ خردادماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش می‌متالز، بر اساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی میزان موجودی کالا‌های اساسی در ۱۳ بندر کشور شامل بنادر امام خمینی (ره)، شهید رجایی، امیرآباد، نوشهر، انزلی، شهید باهنر، بوشهر، چابهار، خرمشهر، لنگه، آبادان، فریدونکنار و آستارا تا ۱۵ خرداد ۲ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۴۴ تن بوده است.

بر این اساس موجودی کالا‌های اساسی تا نیمه خرداد در بندر امام خمینی (ره) معادل ۲ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۷۶۴ تن، در بندر شهید رجایی ۲۲ هزار و ۲۷۱ تن، در بندر امیرآباد ۳۳۱ هزار و ۸۲۶ تن، در بندر نوشهر ۱۶۷ هزار و ۷۰۱ تن، در بندر انزلی ۶۴ هزار و ۲۹۶ تن، در بندر شهید باهنر ۲۸۸۰ تن، در بندر بوشهر ۲۴۲۹ تن، در بندر چابهار ۱۸ هزار و ۴۵۵ تن، در بندر خرمشهر ۸۲ تن، در بندر لنگه ۷۰ تن، در بندر فریدونکنار ۲۱ هزار و ۸۲۵ تن و در بندر آستارا ۲۲ هزار و ۴۶۳ تن بوده است.

میزان موجودی کالا‌های کانتینری در ۱۳ بندر کشور شامل بنادر امام خمینی (ره)، شهید رجایی، امیرآباد، نوشهر، انزلی، شهیدباهنر، بوشهر، چابهار، خرمشهر، لنگه، آبادان، فریدونکنار و آستارا تا ۱۶ خردادماه سال جاری ۹۰ هزار و ۱۶۴ TEU بوده است.

همچنین میزان موجودی کالا‌های غیرکانتینری در ۱۳ بندر کشور شامل امام خمینی (ره)، شهید رجایی، امیرآباد، نوشهر، انزلی، شهیدباهنر، بوشهر، چابهار، خرمشهر، لنگه، آبادان، فریدونکنار و آستارا تا نیمه خردادماه سال ۱۴۰۱ معادل ۶ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۲۸۱ تن بوده است.

میزان موجودی کالا‌های غیرکانتینری تا نیمه خرداد در بندر امام خمینی (ره) ۲ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۳۹۸ تن، در بندر شهید رجایی ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۴۲۲ تن، در بندر امیرآباد ۴۲۳ هزار و ۷۴۴ تن، در بندر نوشهر ۱۷۷ هزار و ۸ تن، در بندر انزلی ۱۲۰ هزار و ۳۵۱ تن، در شهیدباهنر ۱۸ هزار و ۱۵۸ تن، در بندر بوشهر ۲۱ هزار و ۵۴۹ تن، در بندر چابهار ۸۱ هزار و ۸۹۹ تن، در بندر خرمشهر ۵۲ هزار و ۶۵ تن، در بندر لنگه ۴ هزار و ۲۲۸ تن، در بندر آبادان ۷ هزار و ۹۱۰ تن، در بندر فریدونکنار ۲۱ هزار و ۸۵۰ تن و در بندر آستارا ۲۶ هزار و ۶۹۹ تن بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده