تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۲۱
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۲۵۸۹۰۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
درآمد این شرکت نزولی شد:

افت ۶۵ درصدی "سهگمت" در آغاز سال ۱۴۰۱

‌می‌متالز - می‌توان دریافت شرکت طی ۳ ماه گذشته نوسان شارپی را تجربه کرده که در این صورت "سهگمت" باید فکری به حال خود کند تا سهامداران بیش از این ضرر زیادی را متحمل نشوند.

به گزارش می‌متالز، درآمد ماهانه‌ای که شرکت سیمان هگمتان در گزارش فروردین‌ماه از فروش محصولات به ثبت رساند، برابر با ۳۸۵ میلیارد ریال بود. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت ۱،۸۷۵ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

افت ۶۵ درصدی
همچنین درآمد ماهانه این شرکت، مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخل کشور بوده و بر خلاف ماه گذشته درآمدی را بازار صادراتی کسب نکرد، سرمایه ثبت‌شده آن نیز ۷۲۸ میلیارد ریال در کارنامه مالی ارائه‌شده است.

روند درآمد "سهگمت" در فروردین‌ماه

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه "سهگمت" از فروش محصولات خود، در مقایسه با اسفندماه درروند نزولی ۶۵ درصدی قرار گرفت و از طرفی این شرکت سیمانی نسبت به دوره مشابه خود در سال گذشته نیز ۱۲ درصد کاهش درآمد را به همراه داشت. طبق نمودار زیر می‌توان دریافت شرکت طی ۳ ماه گذشته نوسان شارپی را تجربه کرده که در این صورت "سهگمت" باید فکری برای به تعادل رساندن درآمد‌های خود کند.

افت ۶۵ درصدی
بر اساس گزارش منتشرشده در سامانه کدال، تنها درآمد این شرکت در فروردین ۱۴۰۱ از طریق فروش «سیمان» در بازار داخلی بود که ۳۸۵،۱۷۹ میلیارد ریال برای "سهگمت" ثبت کرده است. این بخش در مقایسه با اسفندماه روند نزولی ۳۵ درصدی را طی کرده که البته لازم به ذکر بوده این شرکت سیمانی توانسته نسبت به درآمد سال قبل خود ۹۳ درصد افزایش داشته باشد.

مقدار فروش محصولات "سهگمت"

طبق این گزارش، "سهگمت" ۷۶،۲۹۱ تن از محصولات تولیدی خود را در بازار داخلی به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۳۹ درصدی همراه بود. همچنین شرکت در فروش تجمیعی خود توانست ۶۱ درصد افزایش فروش را تجربه کند.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده