به گزارش میمتالز، محمدجواد براتی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: امروزه نقش و جایگاه روابط عمومیها بهمراتب بیشتر از گذشته بر همگان روشن شده است و مدیران سازمانهای پیشرو بهخوبی میدانند عملکرد روابط عمومی سازمانها نقشی بسزا در پیشبرد اهداف سازمان و هموار کردن مسیر پیش روی آن دارند و نقشی که در دهههای گذشته حداقلی و کمفروغ بود، در دنیای ارتباطات و گسترش فناوریهای نوین ارتباطی به نقشی استراتژیک و اثرگذار تبدیل شده است.
وی گفت: شرکت فولاد مبارکه نیز با عنایت به مختصات ویژه و ویژگیهای منحصربهفرد خود طبیعتا نیازمند یک روابط عمومی پویا، بهروز و اثربخش است تا بتواند از جایگاه ویژه این شرکت بهخوبی صیانت کند و افکار عمومی را از دستاوردهای غرورآفرین این مجموعه معظم بهخوبی مطلع نماید.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: فولاد مبارکه شرکتی به وسعت ایران است و تأثیرگذاری گستردهای در صنعت و اقتصاد کشورمان دارد و طبیعتا چنین شرکتی با خصوصیاتی که ذکر شد در زمانهای مختلف و به فراخور مسائل مختلف با سؤالات، شبهات و انتقاداتی از جانب ذینفعان و شرکای کسبوکار خود اعم از سهامداران میلیونی، کارکنان، بازنشستگان و مردم منطقه و کشور مواجهه میشود که چالاکی و به هنگام بودن روابط عمومی و استفاده درست و علمی از ابزارهای نوین در عرصه ارتباطات به تنویر شایسته افکار عمومی کمک میکند و قدر و قیمت این شرکت بزرگ و مولود افتخارآمیز انقلاب اسلامی بهخوبی حفظ خواهد شد.
وی تأکید کرد: افزایش چشمگیر تولیدات تصویری، برگزاری رویدادهای متعدد با حضور خانواده بزرگ فولاد مبارکه به مناسبتهای ملی و مذهبی و نیز حضور مؤثر در همایشها و نمایشگاههای مختلف در اقصی نقاط کشور و بعضا کشورهای دیگر در کنار فعالیتهایی که بر اساس یک باور و اعتقاد قلبی در حوزه مسئولیتهای اجتماعی، توسعه و تکامل منطقهای در روابط عمومی شرکت انجام میپذیرد همه و همه اقداماتی هستند که بهنوعی جریان افتخارآمیز تولید را در این مجموعه بزرگ پشتیبانی میکند.
براتی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با عمل به وظیفه خود انعکاسدهنده دستاوردهای کارکنان تلاشگر گروه فولاد مبارکه باشیم و امید به آینده را بیشازپیش در جامعه اشاعه دهیم. در دورههای مختلف زحمات زیادی در حوزه روابط عمومی شرکت صورت گرفته است، اما تحولات سریع در حوزه ارتباطات و اقتضائات سالهای اخیر فولاد مبارکه را بر آن داشته تا با طراحی یک مدل جدید و عملیاتی گام دوم و نوین روابط عمومی این شرکت را در آینده نزدیک کلید بزند و با نگاه به تجربیات گذشته و ظرفیتهای موجود گامهای جدیدی برای روابط عمومی شرکت برداشته شود.