به گزارش میمتالز، در این دیدار، دکتر مخبر دزفولی روابطعمومی را کانون فرهنگسازی در سازمان دانست و افزود: روابطعمومی آینهی تمامنما و زبان گویای سازمان است. فعالان عرصهی ارتباطات، منعکسکنندهی فعالیتهای سازمان هستند. اگر این واحد در تولید محتوا و انعکاس فعالیتهای سازمان ناتوان باشد، نه تنها ارتباط موثری با جامعهی هدف شکل نمیگیرد، بلکه جامعه از کارهای صورت گرفته بیخبر میماند.
وی افزود: تخصص، تعهد و دلسوزی از ویژگیهای بارز کارکنان روابطعمومی است. کسب موفقیت روابطعمومی در شاخص اطلاعرسانی و فرهنگسازی کرونا و همچنین کسب تندیس جایزه مسوولیتهای اجتماعی (مقابله با کرونا) در جشن ملی روابطعمومیهای کشور، نشان از توانمندی این واحد در انعکاس فعالیتهای موثری است که در شرکت فولاد خوزستان در جهت حفظ سلامت کارکنان و مبارزه با کرونا صورت گرفت.
وی در ادامه گفت: توصیه میکنم در ارتباط میانفردی از شرایط استرسزا دوری کنید. در شرایط عادی، عوامل مختلف استرس پیرامون ما وجود دارد که به ما تحمیل میشود؛ لذا نباید خود ما هم در ارتباطات بین فردی به هم دیگر استرس وارد کنیم. یکی از عوامل مدیریت استرس، تمرکز بر تغییراتی است که کنترل آنها در دست ماست.
قائممقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیتهای اجتماعی اشارهای هم به نظرسنجی سال ۱۴۰۰ داشت و گفت: نتایج نظرسنجی سال ۱۴۰۰ حکایت از افزایش محسوس رضایت کارکنان از عملکرد مجموعه مدیریت فولاد خوزستان دارد و معیار سیاست گذاریهای آتی شرکت نتایج نظرسنجیهای علمی و تحلیلی است که سالیانه انجام میشود و بر اساس آن، طرحهای بهبود تعریف و اجرا میشود.
مخبر دزفولی دغدغهی دائمی و هر روزهی مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت را ارتقای رفاه، آسایش و آرامش کارکنان دانست و گفت: این روحیه حقیقتا ستودنی است.
عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در دیدار گفت: کسب عنوان روابط عمومی برتر کشور در جشن ملی روابط عمومی نشان از توانمندی، تخصص و پشتکار کارکنان این واحد است.
وی افزود: تلاش و همت مدیر روابط عمومی و کارکنان این واحد شایسته تقدیر است؛ یقینا با این رویکرد روز به روز شاهد پیشرفت و کسب موفقیتهای بزرگتر در این حوزه خواهیم بود.
در ابتدای این دیدار، غلامرضا فروغینیا مدیر روابطعمومی ضمن تشکر از حمایتهای بی دریغ مدیرعامل محترم و همچنین حضور قائممقام مدیرعامل فولاد خوزستان، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و هیات همراه اظهار داشت: وظیفه روابطعمومی انعکاس موفقیتهای سازمان در درون و برون سازمان است. در مجموعه فولاد خوزستان فعالیتهای بزرگی صورت گرفته است. تولید مستمر، حضور فعال و موثر در انجام مسوولیتهای اجتماعی، اطلاع رسانی و تبلیغات و ارتباطات و فعالیتهای جامع و مستمر در مهار ویروس کرونا تنها بخشی از این موفقیتهاست.
وی افزود: روابطعمومی وظیفه خود میداند که در انعکاس این موارد به بهترین شکل ممکن، حداکثر توان خود را به کار گیرد.
فروغی نیا در پایان سخنان گفت: کسب عنوان روابط عمومی برتر کشور در جشن ملی روابط عمومی سال ۱۴۰۱، حاصل تلاش شبانه روزی و همت بلند همکاران سخت کوش این بخش است.