تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۴۴
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۲۵۹۳۴۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

کسب رتبه نخست توسط مدیران خودرو در ارزیابی‌های سازمان کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)

کسب رتبه نخست توسط مدیران خودرو در ارزیابی‌های سازمان کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)
‌می‌متالز - شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین و فعال‌ترین خودروساز بخش خصوصی کشور توانسته در یک سال اخیر با افزایش کیفی و کمی محصولات خود در قالب دو برند ام وی ام و فونیکس سهم بازار قابل توجهی را به خصوص در رده خودرو‌های لوکس و نیمه لوکس از آن خود نماید.

به گزارش می متالز، تازه ترین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نیز حاکی از سطح بالای کیفی خدمات ارائه شده از سوی این شرکت خودروسازی است، به نحوی که مدیران خودرو در حوزه های فروش، رضایتمندی مشتریان و عملکرد شبکه نمایندگان فروش مدیران خودرو رتبه نخست را در میان تمامی خودروسازان بخش دولتی و خصوصی از آن خود ساخته است.

بنابر گزارش ISQI، شرکت مدیران خودرو که در سالیان اخیر اقدامات گسترده ای را در زمینه ارائه خدمات بهتر در زمینه فروش داشته است، در سال گذشته با پیروی از آیین نامه ها و استانداردهای مربوطه به ویژه در رابطه با مدت زمان تحویل خودرو و عمل به تعهدات، اطلاع رسانی به مشتریان، فرایندهای پرداخت سود و خسارت و… موفق شد بالاتر از تمامی خودروسازان دیگر به کسب رتبه نخست نائل شود.

رضایتمندی مشتریان شاخص دیگری است که شرکت مدیران خودرو با کسب امتیاز 72.3 که بسیار بالاتر از میانگین صنعت خودرو است رتبه نخست در میان تمامی خودروسازان را به خود اختصاص داده است. این شرکت با پیروی کامل از دستورالعمل های قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در رسیدگی به شکایات و با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته و بازخوردهای دریافت شده از مشتریان، بیشترین میزان رضایتمندی مشتریان را به خود اختصاص داده است.

همچنین در موضوع رضایت از شبکه نمایندگان مجاز که ناظر بر عواملی همچون آموزش پرسنل نمایندگی ها، تدوین استانداردها، فرآیند حمل و تحویل خودرو، استانداردهای رفاهی و مدیریت روابط با مشتریان می باشد نیز این شرکت در صدر رتبه بندی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفته است.

موفقیت های مستمر مدیران خودرو در سالیان اخیر نشان از عزم این شرکت برای ارتقای جایگاه خود در بازار خودرو کشور و پیشتازی در این صنعت دارد. مسلما این امر جز با کسب رضایت حداکثری مشتریان در بلندمدت محقق نخواهد شد. از همین روست که این شرکت ضمن بروزرسانی محصولات خود و معرفی خودروهای به روز مبتنی بر تکنولوژی های روز دنیا نظیر تیگو8 پرو و تیگو7 پرو، نگاهی خاص به مالکان قدیمی خود نیز داشته و با تدارک مراسم های ویژه در قالب باشگاه مشتریان تلاش دارد رضایت تمامی خریداران محصولات خود را جلب نماید.

منبع: بورس امروز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد
توضیحات مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس درباره حواشی مجمع بیمه ملت:

علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد