به گزارش میمتالز، شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور نشان داده که همیشه سعی در ایجاد ارتباطات نزدیک و فعال با مشتریان خود دارد و با تاسیس باشگاه مشتریان گامی درست در راستای رسیدن به این هدف برداشته است. باشگاه مشتریان در نوروز ۱۴۰۱ با برگزاری کمپین نوروزی خود از بین عزیزانی که از تاریخ ۱/۱/۱ تا ۱۳/۱/۱ اقدام به ثبت نام خرید محصولات ام وی ام کرده بودند، به قید قرعه ۶۰ کیف چرم درسا منقش به نشان ام وی ام اهدا نمود.
اما جایزه ویژه این کمپین، یعنی سفر کیش به قید قرعه به ۵ خانواده خوش شانس رسید.
پس از انجام هماهنگیها و آگاهی از شرایط ۵ خانواده برنده و بررسی شرایط اقامتی جزیره کیش توسط باشگاه مشتریان مقدمات سفر ایشان نهایی و در تاریخ پنجم خرداد ماه سفر این عزیزان از نقاط مختلف ایران به سمت جزیره کیش انجام شد.
از نقاط قابل توجه در این سفر تفریحی میتوان به میزبانی باشگاه مشتریان مدیران خودرو از مهمانانی در نقاط مختلف ایران از جمله زاهدان، صومعه سرا استان گیلان، نکا استان مازنداران، ساوه و تهران اشاره کرد.
ساختن خاطرات خوب و احساس راحتی برای مشتریان هدف اصلی شرکت مدیرتن خودرو از برگزاری این رویداد بود. از این رو با اسکان مشتریان در هتل بزرگ داریوش و انجام برخی فعالیتهای ویژه از جمله برگزاری مسابقات خانوادگی، مسابقات تنیس، غواصی، موتورسواری و گردش در اطراف جزیره باشگاه مشتریان تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بهترین عملکرد را داشته باشد.
وقتی نظرات مشتریان را از تجربه این سفر بررسی میکنیم، میتوانیم میزان رضایت آنها را درک کنیم. یکی از همراهان گفت که “فکر نمیکردیم سطح خدمات مدیران خودرو تو این سطح باشه، کیفیت خودرو، مسئولیت پذیری نمایندگی و حتی این سفر، همگی تو بالاترین سطح هستن.
همچنین یکی دیگر از همراهان چنین گفت که: “من به خاطر خواسته دختر کوچولوم اقدام به خرید X۲۲ کردم و حالا با این سفر فوق العاده به تمام خواستههای دخترم رسیدم و الان واقعا از خوشحالی اون خوشحالم. ” همچنین مابقی مشتریان از این تجربه سفر به طرز قابل قبولی راضی بودند؛
و حالا…
هدف اصلی شرکت مدیران خودرو از تاسیس باشگاه مشتریان طی سال گذشته و سال جاری جلب رضایت حداکثری مشتریان بوده است. از این رو با برگزاری رویدادها، تورها، گردهماییهای تفریحی و خانوادگی مانند جشن سالانه، رویداد اسکی، بولینگ، تنیس و حتی کنسرتهای بزرگ و اختصاصی برای بیش از ۱۰۰۰ نفر از مشتریان خود سعی در رسیدن به هدف خود داشته است.
فعالیتهای باشگاه مشتریان در این فعالیتها خلاصه نشده است، فعالیتهای خاصتری مانند ایجاد شبکه بزرگ تجاری با اعضای فعال و ایجاد یک رسانه اجتماعی مستقل برای حفظ و توسعه ارتباط صمیمانه و نزدیک با مشتریان در دستور کار این شرکت قرار دارد. همچنین باشگاه مشتریان با برگزاری رویدادهای بیشتر در برخی شهرهای مهم سعی در گسترش روابط خود دارد. شرکت مدیران خودرو امیدوار است که بتواند این فعالیتها را به بهترین نحو انجام دهد.
منبع: بورس امروز