تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۱۷
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۲۵۹۸۵۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بورس کالای ایران،

قیمت کاتد «فملی» ۱.۹ درصد رشد پیدا کرد

‌می‌متالز - قیمت کاتد مس امروز، یکشنبه اول خرداد ماه در بورس کالای ایران نسبت به هفته پیشین، ۱.۹ درصد افزایش یافت و به ۲۳۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

به گزارش می‌متالز، شرکت ملی صنایع مس ایران امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، پنج هزار تن کاتد مس در بورس کالای ایران عرضه کرد که با تقاضای ۹ هزار و ۷۶۰ تنی مواجه شد و به میزان عرضه، معامله صورت گرفت.

نمودار ۱ روند قیمت کاتد در بورس کالا طی یک هفته اخیر را نشان می‌دهد. طبق این نمودار، در عرضه این هفته، قیمت فروش هر کیلوگرم کاتد دو میلیون و ۳۴۷ هزار و ۹۹۹ ریال گزارش شده است.

قیمت کاتد «فملی» ۱.۹ درصد رشد پیدا کرد


همچنین نمودار ۲ عرضه، تقاضا و حجم معامله مس کاتدی را در تالار بورس کالای ایران در معاملات روز یکشنبه اول خرداد ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد. مجموع تقاضای کاتد در معاملات امروز، ۹ هزار و ۷۶۰ تن بوده که در مقایسه با هفته گذشته، افزایش یک هزار و ۵۸۰ تنی داشته است. فملی از معامله صورت گرفته، یک هزار و ۱۷۳ میلیارد و ۹۹۹ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

قیمت کاتد «فملی» ۱.۹ درصد رشد پیدا کرد


شرکت ملی صنایع مس ایران امروز یکشنبه اول خرداد ماه، ۱۰ هزار تن مس کم عیار (سرباره G) به قیمت چهار هزار و ۸۰ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرده بود که با تقاضای یک هزار و ۲۰۰ تنی مواجه و به همین میزان معامله شد. این شرکت باقی‌مانده مس کم عیار خود را در تالار مچینگ عرضه کرد که توانست یک هزار و ۵۰۰ تن دیگر آن را بفروشد و حجم معاملات خود را به دو هزار و ۷۰۰ تن رساند.

 

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده