تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۵۵
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۲۶۰۷۴۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
طی دو ماه نخست سال جاری؛

درآمد «فملی» ۲۰۷ درصد رشد پیدا کرد

‌می‌متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران طی دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ توانست با کسب درآمد ۱۲۴ هزار و ۳۴۴ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریالی از فروش ۵۴۲ هزار و ۳۸۰ تن محصول در بازار‌های داخلی و صادراتی، رشد ۲۰۷ درصدی درآمد را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کند.

به گزارش می‌متالز، شرکت ملی صنایع مس ایران در دو ماه نخست سال جاری توانست عملکرد بسیار خوبی را در فروش کاتد مس از خود برجای بگذارد. ضمن اینکه این شرکت رشد قابل توجهی در فروش داخلی سایر محصولات خود داشته است و به نظر می‌رسد «فملی» بتواند مانند سال گذشته در بخش صادرات نیز خوش بدرخشد.


رشد ۲۳ درصدی تولید اسید سولفوریک


نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت ملی صنایع مس ایران در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱، توانسته است ۴۹ هزار و ۸۴۱ تن کاتد مس تولید کند. این شرکت طی دو ماه نخست سال قبل، موفق به تولید ۴۹ هزار و ۹۸۸ تن کاتد مس شده بود.

شرکت مس در دو ماه نخست سال جاری، توانسته است چهار میلیون و ۸۸۲ هزار و ۸۱۷ تن سنگ سولفور تولید کند. این شرکت در مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰، ۹ میلیون و ۶۶۶ هزار تن سنگ سولفور تولید کرده بود.

«فملی» در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ توانست ۱۷۳ هزار و ۲۱۱ تن اسید سولفوریک تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۳ درصد رشد داشته است. این شرکت در دو ماه نخست سال گذشته، ۱۴۰ هزار و ۹۰۹ تن اسید سولفوریک تولید کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در دو ماه نخست امسال، ۱۱۱ هزار و ۲۳۷ تن کنسانتره مس تولید کرد. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال پیش، موفق به تولید ۲۱۶ هزار و ۷۱۰ تن کنسانتره مس شده بود.

شرکت مس در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، یک هزار و ۴۵۱ تن کنسانتره مولیبدن تولید کرد. این شرکت در مدت زمان مشابه سال پیش توانسته بود یک هزار و ۵۹۶ تن کنسانتره مولیبدن تولید کند.

«فملی» در دو ماه نخست امسال توانست ۱۵۶ تن کنسانتره طلا و نقره تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰، ۱۴۱ تن کنسانتره طلا و نقره تولید کرده بود.

«فملی» طی دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، موفق به تولید ۱۹۲ تن اکسید مولیبدن صادراتی شد. این شرکت در دو ماه نخست سال گذشته، ۱۹۴ تن اکسید مولیبدن صادراتی تولید کرده بود.

مجموع تولید شرکت ملی صنایع مس ایران در دو ماه نخست سال جاری به پنج میلیون و ۲۲۲ هزار و ۹۵۹ تن رسید. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ توانسته بود در مجموع ۱۰ میلیون و ۸۱ هزار و ۵۴۰ تن محصول تولید کند.

درآمد «فملی» ۲۰۷ درصد رشد پیدا کرد


فروش ۵۲۱ هزار تن محصول در بازار داخلی


نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت ملی صنایع مس ایران در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ توانسته است ۲۲ هزار و ۶۷۶ تن کاتد مس را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۴۶ درصد افزایش داشته است. این شرکت در دو ماه نخست سال گذشته، ۱۵ هزار و ۵۵۱ تن کاتد در بازار‌های داخلی فروخته بود.

«فملی» در دو ماه نخست امسال توانسته است ۱۴۴ هزار و ۳۷۶ تن اسید سولفوریک را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۲۰ درصد افزایش یافته است. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال گذشته، ۱۱۹ هزار و ۷۱۴ تن اسید سولفوریک را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت مس در دو ماه ابتدایی سال جاری، ۸۶۹ تن کنسانتره مولیبدن را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰، ۷۷۲ تن کنسانتره مولیبدن را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

«فملی» طی دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ موفق به فروش ۶۲ تن کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، حاکی از رشد ۴۱ درصدی است. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰، موفق به فروش ۴۴ تن کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی شده بود.

شرکت مس در دو ماه ابتدایی امسال، ۳۴۹ هزار و ۶۵۳ تن سنگ سولفور را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۳۷ هزار درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت طی دو ماه نخست سال ۱۴۰۰، ۹۳۸ تن سنگ سولفور را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران توانست طی دو ماه نخست سال ۱۴۰۱، ۵۲۱ هزار و ۸۸۲ تن محصول را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۲۶۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰، ۱۴۳ هزار و ۷۲۰ تن محصول در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت مس در دو ماه نخست سال جاری، ۲۰ هزار و ۴۷۷ تن کاتد مس را روانه بازار‌های صادراتی کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۴۸ درصدی برخوردار بوده است. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال پیش، ۱۳ هزار و ۸۴۲ تن کاتد مس در بازار‌های صادراتی فروخته بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ توانسته است ۴۳ هزار و ۱۵۳ تن کاتد را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۴۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه نخست سال گذشته، ۲۹ هزار و ۳۹۳ تن کاتد را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رسانده بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی «فملی» در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ به ۵۴۲ هزار و ۳۸۰ تن رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۴۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰ توانسته بود ۱۵۷ هزار و ۸۵۶ تن محصول را در بازار‌های داخلی و صادراتی بفروشد.

درآمد «فملی» ۲۰۷ درصد رشد پیدا کرد


رشد ۷۴ درصدی درآمد فروش داخلی


در نمودار ۳ مشاهده می‌شود شرکت ملی صنایع مس ایران در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ توانسته است ۵۸ هزار و ۵۸۹ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۶۶ درصد افزایش داشته است. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰، ۳۵ هزار و ۲۶۲ میلیارد و ۱۱ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

«فملی» در دو ماه ابتدای سال جاری توانسته است یک هزار و ۴۹۰ میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۴۵ درصد افزایش داشته است. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰، ۳۳۴ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس در دو ماه ابتدایی امسال، سه هزار و ۷۶۵ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مولیبدن در بازار‌های داخلی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۹۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه نخست سال پیش، یک هزار و ۸۸۶ میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مولیبدن در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

«فملی» در دو ماه ابتدای سال جاری توانسته است ۹۴۸ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال درآمد از فروش سنگ سولفور در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۸ هزار درصد افزایش داشته است. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰، دو میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال درآمد از فروش سنگ سولفور در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس طی دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ موفق به کسب دو هزار و ۴۹۵ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حاکی از رشد ۸۰ درصدی است. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰، یک هزار و ۳۸۴ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران توانسته است در دو ماه ابتدایی سال جاری، ۶۸ هزار و ۴۸ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۷۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰، ۳۹ هزار و ۱۰۲ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی به دست آورد.

شرکت مس طی دو ماه نخست امسال توانسته است ۵۶ هزار و ۱۸۹ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازار‌های صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۹۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال پیش، ۲۹ هزار و ۳۹۳ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های صادراتی کسب کرده بود.

شرکت مس در دو ماه ابتدایی سال جاری توانسته است ۱۱۴ هزار و ۷۷۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۷۷ درصدی است. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰، ۶۴ هزار و ۶۵۵ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال از فروش کاتد مس در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کرده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی «فملی» در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ به ۱۲۴ هزار و ۳۴۴ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۲۰۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰ توانسته بود ۶۹ هزار و ۳۸۸ میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کند.

درآمد «فملی» ۲۰۷ درصد رشد پیدا کرد

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده