به گزارش میمتالز، اکبر ابدالی سرپرست سازمان صمت قم گفت: در این سامانه به دنبال بالا بردن سرعت رسیدگی هستیم تا در سریعترین زمان به گزارشهای مردمی رسیدگی شود.
وی به بیشتر شدن همراهی مردم در انعکاس گزارش تخلفات اشاره کرد و افزود: ظرفیت پاسخگویی کارشناسان در سامانه ۱۲۴، چهار برابر شده و الگوی فعالیت در این سامانه نیز تغییر کرده، به گونه ایکه برقراری تماس با این سامانه آسان شده است.
مدیرکل اقتصادی استانداری قم نیز از فعالیت این سامانه در رسیدگی به گزارشهای مردم در کمترین زمان ممکن تشکر کرد و گفت: بهترین و مهمترین ارکان نظارت خود مردم هستند و همراهی آنها موجب امنیت اقتصادی جامعه خواهد شد.
منبع: شاتانیوز