تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۰۷
بازدید: ۳۴۱
کد خبر: ۲۶۰۴۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
زندیان در دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات:

روند عملیات اجرایی پروژه‌های گندله سازی و کنسانتره تسریع یابد

‌می‌متالز - نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: روند عملیات اجرایی پروژه‌های گندله سازی، کنسانتره و فولاد و همچنین طراحی و ساز و کارجدید در زمینه اعتبارات و به کارگیری زمینه نیروی انسانی تسریع شود.

به گزارش می‌متالز، علیرضا زندیان نماینده شهرستان بیجار با مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن وفلزات دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: روند عملیات اجرایی پروژه‌های گندله سازی، کنسانتره و فولاد و همچنین طراحی و ساز و کارجدید در زمینه اعتبارات و به کارگیری زمینه نیروی انسانی تسریع شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس به رفع بیکاری منطقه اشاره و تاکید کرد: هر چه بیشتر و در زمان کمتر ظرفیت اشتغال زایی افزایش پیدا کند تا بتوانیم بر بیکاری که عامل اصلی مهاجرت منطقه است غلبه کنیم.

زندیان به حقوق دولتی و اجتماعی معادن اشاره و ضمن تشکر از مدیریت شرکت صبانور در مشارکت و کمک در امورات عمرانی، ورزشی، آموزش، بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهار کرد:، اما این کمک‌ها در مقابل مشکلات وسیع به ویژه مسایل زیست محیطی و زیر ساختی کافی نبوده لذا مستلزم همکاری بیشتر هستیم.

همچنین مباحثی از قبیل مشکلات کارگری و تامین آب موردنیاز نیز تحت بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات نیز با تایید موارد مورد بحث اعلام داشتند که در نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت و شخصا موضوعات مطروحه را پیگیری می‌نمایند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده